Gå til innhold

Heia Tufte - SpoilerWarning for de som ikke ser TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hadde ikke forundret meg om en av disse var på hardware.no forumet. Hadde vært veldig kult :D Programmet var forøvrig også veldig underholdende. Har sett begge episodene og vil garantert se flere. Tragisk når de skulle lete etter det røde kortet i dag ;)

Lenke til kommentar
Med Enga sin Prestasjon den siste tiden så skal det pokker meg ikke overraske om tufte vinner.

Likte han kraftige karen med reklametrøye fra Upc jeg Extrem :)

Hvis jeg ikke gjetter feil nå, så er vel kampen spilt allerede?

Noen som vet? :hmm:

Lenke til kommentar
Test til han som sier han er Sjur: Hva hvar det værste som kunne skje på teambuldingen?

HVor mange "nerder" i Norge tror du heter Sjur Marius Tomter og har nøyaktig de samme interessene på profilen sin på hw.no som på tvnorge profilene?

Ikke mange.

Hva med en smarting som ser denne posten, Stikker inn på Tvnorge.no sjekker profilen til Sjur, og endrer profilen sin til det samme, for så å svare i posten? :roll:

Lenke til kommentar
Herregud da Zevs_ :nei:

Rett skal være rett.

Hvem som helst kan jo bare utgi seg for å være en i Tufte for å få ekstra oppmerksomhet. Selvfølgelig, jeg tror på han, Men ville bare teste han litt.

jeg kan jo bare skrive at jeg er Robbie Williams i profilen min, ingenting skulle tilsi at jeg ikke er.

Ikke vits at vi skal skryte på oss "kjendiser". Men jeg har ikke vanskelig for å tro på han, men jeg ville som sagt bare teste.

man.. :roll:

Lenke til kommentar

Så på dette for første gang i dag, grunnen var egentlig bare fordi jeg hørte at en gammel bekjent av meg skulle dukke opp i en av episodene for å lære de halling. Men jeg fant fort ut at programmet ikke var så ille. Var ikke den mobbingen av nerder som jeg hadde fryktet, her viser man faktisk at nerder faktisk også har kvaltiteter som alle andre mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...