haarod Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du kan også se på Heia Tufte på TVnorge webtv for 50 kr. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Konge serie! Sjelden jeg ler så mye på en kveld ass... Kommer til å følge med på den serien der jah Endret 30. september 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Han som snakket om og var spesielt facsinert av primtall, har gått på min skole. Han heter Pål, Fra Stavanger og skolen heter St. Svithun. Serien er bare dødsdigg Lenke til kommentar
glad Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 syns programmet er kult jeg Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det tok ørten år før det endelig kom et reality-show verdt å se. HEIA TUFTE! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette er rett og slett genialt. Spesielt morsomt er det at en kompis (Øyvind Larsen) er med der. Studiomann og gitarnerd på fotballbanen Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 "Så æ tænkte: Faen i hællvette, hvis vi ska på noko cæmping, da daue æ!" Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Test til han som sier han er Sjur: Hva hvar det værste som kunne skje på teambuldingen? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tvnorge skuffet ikke og leverte nok en knall episode av Tufte. Skikkelig "feel good" program egentlig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette blir jo bare bedre og bedre. Knallgøy program. Gleder meg til neste episode allerede. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Første episoden jeg så idag! Jeg satt å smile uten å merke det hele tiden!! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bra program Bort med alle tull reality seriene og inn med tufte!! Lenke til kommentar
W Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 "Så æ tænkte: Faen i hællvette, hvis vi ska på noko cæmping, da daue æ!" Helt genialt program! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Helt konge! Var det noen som la merke til en rumpe sprekk som viste seg fram av og til? :!: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Helt konge! Var det noen som la merke til en rumpe sprekk som viste seg fram av og til? :!: Ja, Desverre :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har aldri likt fotball og saboterte alltid sjanser på barneskolen så jeg skulle slippe å bli valgt på lag senere. Det var en god plan og fungerte bra. Det beste var å ha gym og bare ligge på den digre blå madrassen og halvsove fordi ingen ville ha meg på laget (selv om de manglet en person). Noen ganger funket det, andre ganger ble jeg oppdaget av læreren og plassert på et lag. Jeg er ikke så lat nå som den gangen så jeg hadde nok passet fint inn på Tufte. Jeg skulle til og med gjort mitt beste om jeg kom på TV for som Tufte-spiller. Men jeg har fortsatt mye mot fortballidioter. Sånne som påstår de er sportsinterreserte så lenge de har den sie rompa si godt planta i en dyp sofa eller på en tribune. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) "Så æ tænkte: Faen i hællvette, hvis vi ska på noko cæmping, da daue æ!" Ikke fra nordland er du vel? Han sa det litt annerledes enn det der. " Fan i hælvette, hvis vi ska på nåkka camping, så daue æ!" Endret 3. oktober 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 "Så æ tænkte: Faen i hællvette, hvis vi ska på noko cæmping, da daue æ!" Ikke fra nordland er du vel? Han sa det litt annerledes enn det der. " Fan i hælvette, hvis vi ska på nåkka camping, så daue æ!" fy fa** for ei jåltøus! jeg får ikke sove hvis jeg ligger ute å hører fuglene kvittre og jeg hører havet osv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hvem er deres "favoritt"?.... Tror han med det lange håret som lesber er min.. Endret 3. oktober 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvem er deres "favoritt"?.... Tror han med det lange håret som lesber er min.. Min også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå