Gå til innhold

Heia Tufte - SpoilerWarning for de som ikke ser TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen fra forumet som er deltaker? Oddsen må jo absolutt være der

det tenkte jeg faktisk på også :hmm: hadde vært litt småskøy det

Jeg søkte aldri, men hadde jeg vært med, hadde jeg hvert han fyren bak han kraftige som ropte: "*pust* Ikke løp så fort, *pes* vent på meg!" når de løp runder på fotballbanen ;)

Lenke til kommentar

Sitat fra et nettmøte med Erik Thorstvedt i anledning Heia Tufte:

 

Skal du oppildne gutta med pistols eller ramones i garderoben?

Innsendt av: Eldar Vågal

 

Hei!

Vi har et par black metal gutter på laget. Ustyrtelig morsomt da Dagbla lagde en reportasje om gutta, og skrev at Kenneths interesse var "backgammon" i stedet for "black metal". Han var rimelig lang i trynet resten av dagen.

Lenke til kommentar
Genial serie!Men kommer neppe til å se på det hver mandag,bare hvis noen minner meg på det ;) Mine Rosenborg-følelser sier at de kommer til å vinne over Vålerenga ;)

Vålerenga er jo elendig nå for tiden, så det hadde ikke vært rart uansett.

 

Tror noen her at jentene skal spille mot Tufte igjen? :D

De skal det. På tirsdag tar de opptak på melløs. storesøstra mi spiller på Athene så jeg var og så på sist kamp ;)

Lenke til kommentar
Jeg glemte å se på det på mandag, og neste mandag er jeg i utlandet, så jeg får ikke sett på det før 3. episode går. Men ut ifra kommentarene som er postet her tror jeg nok at jeg kommer til å ta en titt.

Sjekk TV-Norges sider om Tufte, profilene til laget og sammendrag av programmene. Det som slår meg er igrunn ikke at disse spillerne er så mye dårliger i fotball enn alle andre, men at hver enkeltspiller sannsynligvis har mer mellom ørene enn et helt tippeliga-lag.

 

Det at Heia Tufte har fått meg til å glede meg til mandager er et lite mirakel i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...