Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Morsomt program. Skal følge med på det hver mandag. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Haha, dritbra program Synes han der med langt mørkt hår var ganske rå. Digga spesielt når han skulle heade ballen, gikk vel ikke så veldig bra at det gjorde noe. "Jeg liker Sciense Fiction" Nerd til de grader :!: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hm, når vil den første episoden av programmet bli sendt i reprise? Edit: Nevermind, fant det ut selv - 20:35 på lørdag. Endret 27. september 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kongeprogram! Likte spesielt Martin! Han klarte å heade i kampen! Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kjempedigg! Men fatter ikke helt at det er mulig å bo i Norge, og vite så lite om fotball Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Kjempeartig program. Lo godt da han ene fortalte at han var utrolig fascinert av primtall fordi de ikke kan faktoriseres. :!: Endret 27. september 2005 av So|o Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dette er et program jeg kommer til å følge med på. Helt klart. Lo godt. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Haha. dritmorsomt. "Jeg er spesiellt fascinert av primtall" :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg syns de var søte når de trickset med ballen. Han største av dem var så stolt da han klarte 2(?) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kjempedigg! Men fatter ikke helt at det er mulig å bo i Norge, og vite så lite om fotball Akkurat det skjønner ikke jeg heller. Menmen. Igjen litt feil bruk av begrepet "nerd" da. "Nerd" har ingenting med fysisk form å gjøre. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 å glemte å se. må få sett neste mandag! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Latterlig program. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det noen fra forumet som er deltaker? Oddsen må jo absolutt være der Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det noen fra forumet som er deltaker? Oddsen må jo absolutt være der det tenkte jeg faktisk på også hadde vært litt småskøy det Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Er det noen fra forumet som er deltaker? Oddsen må jo absolutt være der det tenkte jeg faktisk på også hadde vært litt småskøy det Jeg søkte aldri, men hadde jeg vært med, hadde jeg hvert han fyren bak han kraftige som ropte: "*pust* Ikke løp så fort, *pes* vent på meg!" når de løp runder på fotballbanen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Sitat fra et nettmøte med Erik Thorstvedt i anledning Heia Tufte: Skal du oppildne gutta med pistols eller ramones i garderoben? Innsendt av: Eldar Vågal Hei! Vi har et par black metal gutter på laget. Ustyrtelig morsomt da Dagbla lagde en reportasje om gutta, og skrev at Kenneths interesse var "backgammon" i stedet for "black metal". Han var rimelig lang i trynet resten av dagen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Genial serie!Men kommer neppe til å se på det hver mandag,bare hvis noen minner meg på det Mine Rosenborg-følelser sier at de kommer til å vinne over Vålerenga Vålerenga er jo elendig nå for tiden, så det hadde ikke vært rart uansett. Tror noen her at jentene skal spille mot Tufte igjen? De skal det. På tirsdag tar de opptak på melløs. storesøstra mi spiller på Athene så jeg var og så på sist kamp Lenke til kommentar
*PrOTeC* Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hahaha..Dødsbra program! lo meg jo skakk i hjel.. :!: Litt av en gjeng di har funne: black metal ,primtal, science fiction osv. Di er god viss di greier og vinne mot VIF.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg glemte å se på det på mandag, og neste mandag er jeg i utlandet, så jeg får ikke sett på det før 3. episode går. Men ut ifra kommentarene som er postet her tror jeg nok at jeg kommer til å ta en titt. Endret 30. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Jeg glemte å se på det på mandag, og neste mandag er jeg i utlandet, så jeg får ikke sett på det før 3. episode går. Men ut ifra kommentarene som er postet her tror jeg nok at jeg kommer til å ta en titt. Sjekk TV-Norges sider om Tufte, profilene til laget og sammendrag av programmene. Det som slår meg er igrunn ikke at disse spillerne er så mye dårliger i fotball enn alle andre, men at hver enkeltspiller sannsynligvis har mer mellom ørene enn et helt tippeliga-lag. Det at Heia Tufte har fått meg til å glede meg til mandager er et lite mirakel i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå