Gå til innhold

Heia Tufte - SpoilerWarning for de som ikke ser TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er spoilerwarning lagt til i tittelen, selv om jeg synes den er fullstendig unødvendig. Sesong 2 er over, og jeg savnet større fokus på nerderier. Det var det som gjorde sesong 1 så sjarmerende, det å bare se på dårlige fotballspillere kan man gjøre i lokalmiljøet, de fleste har et lokallag i de lavere divisjoner. Hvis det blir en sesong 3 (noe jeg håper på), håper jeg de har større fokus på dette.

7403063[/snapback]

 

Haha, konge med spoilerwaring :)

 

Synes også det ble litt for mye fotball i år, husker jeg elsket sesong 1 da deltakerene ble presentert og de fortalte hva som gjorde dem til nerder osv :love:

Lenke til kommentar
De gjorde jo det i år og, med de 5 nye.

7403243[/snapback]

Men dette var bare sånne 30 sekunders innslag hvor de sa hva som gjorde dem til nerder, ikke slike 5 minutters spotter hvor vi virkelig fikk ta del i hvorfor de elsket sin nerdete side. At "Heia Tufte" handler om fotball er bare bra, men programmet ble i sin tid bygget på respekten for hverandres forskjeller, at man ikke være på èn spesiell måte for å bli akseptert. Da må man også tørre å virkelig vise frem disse forskjellene, og denne siden av programmet synes jeg ble alt for mye tonet ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...