-Shaq- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 VG Tv fungerer ikke noe bra i Firefox, hvertfall ikke hos meg. Men i Internet Explorer går det bra. 7316792[/snapback] Ja, jeg fant det ut jeg også tilslutt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Da er det ikke mange dagene igjen til kampen! Noen andre som skal til Lerkendal for å se den? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmm, jeg ante faktisk ikke at kampen var direkte, eller i så fall ikke langt i fra det, er spennende å se på, jeg må si at 1-4 ikke er ett så altfor dårlig resultat etter første omgang. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fy søren, det var bra. 4-8 til Tufte mot Rosenborg. Og Erik Thorstvedt i mål siste 7 minuttene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå er spoilerwarning lagt til i tittelen, selv om jeg synes den er fullstendig unødvendig. Sesong 2 er over, og jeg savnet større fokus på nerderier. Det var det som gjorde sesong 1 så sjarmerende, det å bare se på dårlige fotballspillere kan man gjøre i lokalmiljøet, de fleste har et lokallag i de lavere divisjoner. Hvis det blir en sesong 3 (noe jeg håper på), håper jeg de har større fokus på dette. 7403063[/snapback] Haha, konge med spoilerwaring Synes også det ble litt for mye fotball i år, husker jeg elsket sesong 1 da deltakerene ble presentert og de fortalte hva som gjorde dem til nerder osv Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 De gjorde jo det i år og, med de 5 nye. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei, har fått en melodi fra tufte på hjernen. Er sånn fast innslag mener jeg, åssen sang er det fra? Oyreins fantastiske framføring av sangen: dudu, dududururur, dudu, dududrurur om noen kan ordne meg det på pm vil jeg være uendelig takknemlig Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er Tufte over for i år? Jeg så vel ikke en eneste episode av Tufte i år, for min del kan de kutte ut Tufte etter denne sesongen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 De gjorde jo det i år og, med de 5 nye. 7403243[/snapback] Men dette var bare sånne 30 sekunders innslag hvor de sa hva som gjorde dem til nerder, ikke slike 5 minutters spotter hvor vi virkelig fikk ta del i hvorfor de elsket sin nerdete side. At "Heia Tufte" handler om fotball er bare bra, men programmet ble i sin tid bygget på respekten for hverandres forskjeller, at man ikke må være på èn spesiell måte for å bli akseptert. Da må man også tørre å virkelig vise frem disse forskjellene, og denne siden av programmet synes jeg ble alt for mye tonet ned. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er enig i deg jeg, syns det var mye mer nerdete i fjor. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Syns ikke de skal lage en ny sesong. Blir litt mye... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei til flere sesonger på TV. Ja til å gå inn i 5 divisjon eller noe. Det hadde vært artig Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det skal nok ikke bli mere Tufte IL med dette laget iallefall. Mener Jens Bull (eller hva han nå heter) sa det. Morsomt har det iallefall vært. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvem er Jens Bull? 7415537[/snapback] Han mente nok Martin Bull? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvem er Jens Bull? 7415537[/snapback] Han mente nok Martin Bull? 7416190[/snapback] Daså Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bruker å se det når jeg først ser på tv.. Er det ikke på Torsdag tufte vs rbk, er? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, Tufte - RBK var nå forrige torsdag, 30. november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå