JacEr Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Er det stygt å le av dem, når jeg sikkert ikke hadde blitt valgt som innbytter en gang? IMHO er programmet en ny gullstjerne på TV-himmelen! Endret 1. desember 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fantastisk artig program! Lagd med et glimt i øyet, få eller ingen ondskapsfulle elementer og en glimrende Erik Thorstvedt som programleder. Dette kommer jeg nok til å følge med på. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Tror TVnorge har skutt gullfuglen med dette programmet. Jeg blir nok å sitte klistret for skjermen hver mandag 21:30 fremover, for dette programmet var morsomt å se på. Bryr meg ikke noe særlig om fotball, men dette er absolutt noe jeg kan anbefale Endret 26. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det var litt sjarmerende egentlig. men tviler på at jeg kaster meg foran skjermen hver mandag. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Detta ser jo bra ut så longt. Kjem nok til å bli morsom og kjekt å følja med på. Der ser ut som om at Tv-norge vikelig har fått til eit bra konsept her. Gler meg til å følja med framover. Edit. Leif. Endret 26. september 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Genialt program. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Likte han som skulle nicke ballen jeg... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 MARTIN ja haha fikk lyst til å være med der jeg, tror jeg kunne ha gjort det litt bedre da. har faktisk spillt fotball en del, men gav meg pga svære egoistiske spillere på samme lag Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Skulle akkuratt til å opprette en tråd om dette, men noen kom meg i forkjøpet! Det er jo rett og slett helt genialt! Lenge siden jeg har sette bedre program på TV! Kommer til å følge med på dette hver eneste mandag! Noen som tok den første episoden inn på dataen? Fikk ikke sett hele! *sukk* Det er jo også hele tre stk. fra min hjemby! Han mest æh.. kraftige av dem er en av dei! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Dette var skikkelig bra Endelig noe nytt og spennende å se på på TV. Dette kommer jeg nok til å følge med på videre ja. Lenke til kommentar
whom Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noe kjedelig, men er jeg i sturen og det tilfeldigvis går, så vil jeg kanskje bli sittende. De måtte skikkelig gått inn for å finne så dårligere spillere. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Genialt morsom serie altså. kommer nok til å følge med på denne framover, spes siden det ikke er noe annet gøy på tv om mandagen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Elsker dette, kommer til å følge med på dette videre! En av fyrene som var der brukte en grønn t-skjorte fra et LAN jeg var på i sommer, så det er en liten sjanse for at jeg faktisk har sett han i virkligheten (Noe jeg synes er moro å tenke på). Martin er forøvrig min favoritt.=) Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Genial serie!Men kommer neppe til å se på det hver mandag,bare hvis noen minner meg på det Mine Rosenborg-følelser sier at de kommer til å vinne over Vålerenga Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 morsomt med han som skulle nikke ballen ja! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Genial serie!Men kommer neppe til å se på det hver mandag,bare hvis noen minner meg på det Mine Rosenborg-følelser sier at de kommer til å vinne over Vålerenga Vålerenga er jo elendig nå for tiden, så det hadde ikke vært rart uansett. Tror noen her at jentene skal spille mot Tufte igjen? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Spennende prosjekt. Synes det er merkelig at den menneskelige kropp er laget slik at uten trening, kan en ikke løfte seg selv opp mer en tre ganger. Jaja, vi er alle forskjellige. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og da var det faktisk ikke så vanskelig. Fant ut at det var Bjørn Tore som brukte EverLAN-skjorta, og at dette er en av de jeg har sett før. Synes alle burde heie litt ekstra på han! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Artig konsept! Rart å se folk ha så lite greie på fotball Virker som TVN har funnet flere interessante typer. De har nok satset ekstra på han Martin og det funker underholdningsmessig :!: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Genialt morsom serie altså. kommer nok til å følge med på denne framover, spes siden det ikke er noe annet gøy på tv om mandagen. DU har jo 71 Grader Nord, da. Det går rett før Heia Tufte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå