wax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei. I det siste har skjermen min, en LG Flatron L1715S 17" LCD kranglet mye med meg. Om jeg starter applikasjoner som endrer oppløsning 'restarter' skjermen seg, gjerne 5-6 ganger. Den blir først helt sort, og power-lyset på skjermen blinker, så kommer det en oppstartsskjerm for LG Flatron. Dette gjentar seg endel ganger før applikasjonen/spillet starter. Det samme skjer om jeg forsøker å endre hertz på skjermen (den vil forøvrig ikke kjøre noe annet enn 60hz) eller om jeg endrer oppløsningen til f.eks. 1280x1024. Jeg har forsøkt å oppdatere drivere til skjermkort og skjerm uten resultat. Samme problemet. Jeg har en Radeon X800XL 256 skjermkort. Hadde ingen problemet med dette etter jeg fikk pc-en, men den har begynt å krangle skikkelig de siste tre-fire ukene. Håper noen kan hjelpe meg med dette. PS: Nå krangler den også under oppstart av Win XP... PPS: Nå krangler den også når jeg skrur av screensaver! Hender det hjelper å trekke ut strømmen til skjermen, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå