Gå til innhold

Tips og Triks til BF2 (Multiplayer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har veldig god acc. Faktisk så har den like god acc, som den unloca sniperen og china og mec sinn sniper (ikke usmc, som er enda bedre!). + At den har veldig høy damage, blir overasket over at jeg drepte fyren som var veldig langt unna! Skjøt bare på måfå. :!:

Assualt våpenet er det beste! Likte faktisk engineer sin unlock. :thumbup:

Den er ikke så veldig bra men det er en stor forbedring! :thumbup:

BTW: vet ikke om det passer seg helt her inne men jeg kjører på. Er det slik at det nye bf2 som kommer om en liten stund (husker ikke navnet), blir mer som bf2 modern war. Syntes det var Driitkule effekter på eksplosjoner osv.. (traileren som følger med vanlig bf2). Eller er det bare flere kart osv.. :hmm:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

du tenker på battlefield 2 modern combat?

det blir en BF 2 versjon til konsoll.. eksplosjonseffektene (jeg antar du mener semi sjokkbølga du ser på slutten) du sikter til er vil jeg tro er en effekt lakt til for dramatisk effekt rett før de skifter til logoen. du ser den nemlig ikke så mye på de andre eksplosjonene i den videoen.

Og ellers synes jeg grafikken i BF2:MC så hakket verre ut enn f.eks. BF2 med High settings... mye mindre detaljer iallefall utifra det jeg så..

Lenke til kommentar

Jeg bruker å prøve å bli en av minigun skyteran på Black Hawken, men blir jeg piloten så bruke æ å kjøre på fiendene.

har sett i mange av tilfellene at folk får panikk å springer som faen bak bygninger.

men da står jeg med BH'n å venter på at de kommer fram igjen. :w00t:

stakkars dem som ikke kom seg unna meg :(

Tar også biler og kjører etter folk,.. d rule ;)

Lenke til kommentar

Uff, kjedelig når jeg hadde det moro, flydde, og hadde fått taket på det, og så blir jeg kastet tilbake til skrivebordet.

Prøver igjen, kommer inn i et heli som annenpilot, og tilbake på skrivebordet igjen.

Dritt når det gikk såpass bra også :hrm:

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...