Gå til innhold

Tips og Triks til BF2 (Multiplayer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller hvis man er medic, så kaster man bare en medpac forran seg idet man hopper og driter i fallskjerm :p

(hvis du er skikkelig proff, har du bytta til medpack, kasta og bytta tilbake til våpenet før du treffer bakken)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
slider ned trapper...som i å springe ned trappa og slenge seg i bakken samtidig? er det vanskeligere?

uhm, slide ned en STIGE er vel mer korrekt. I denne filmen her er den en som slider seg ned fra et langt tårn.

kenneth11: vær så snill, slutt å komme med tullesvar på poster. neste gang trykker jeg report.

Lenke til kommentar

vel, når du ikke spør om den tingen du virkelig vil vite (trapper vs stige?) så kan du ikke forvente å få riktig svar med en gang heller.

Og hva menes med kødding? Vi presenterte alternative måter å komme seg ned trapper på (som jo var det som var spørsmålet inntill han klarifiserte at det var en stige han ville "slide" ned...) For å spurte ned trappa og slenge seg, så "glir" man ned trappa også... jeg ser iallefall fint hvordan det kunne blandes...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

greit nok, får vel komme med et til tips: Wake Island er perfekt kamuflasjeterreng. Jeg bare prona bak en busk, og en hel SQUAD unngikk å se meg, selv om flere av dem pekte siktet sitt på meg (skjøt så en M203, som tok 4 og meg selv :yes: )

Edit: jeg betaler en god sum penger til den som dreper leif :thumbdown:

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar
Edit: jeg betaler en god sum penger til den som dreper leif :thumbdown:

pappa betaler? :!:

uansett, enda et tips: ikke alltid skyt, hender ofte at folk bare går forbi.

et annet tips er på wake island, øst for "beach" er det er krasja fly, under venstre vingen (når du kommer fra beach) er genialt gjemmested.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Medicvåpenet er supert ja.

Spiller mest medic, og det er moro når det både er godt i nærkamp, og kan brukes til å plukke ned folk på avstand.

Kommer virkelig til sin rett på Wake.

Medic er moro uansett på Wake, mange som blir meiet ned når det kommer en tank.

Og vips, masse poeng av reviving :)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Å unlocke medic våpenet må være det dummeste jeg har gjort. G36C, pkm og dao-12 der i mot :D  :D .

5019030[/snapback]

Enig i at medic våpenet er noe dritt. Trodde først at det var ganske bra, men det var inntil jeg fikk unlocket de du nevner over.

Lenke til kommentar
Å unlocke medic våpenet må være det dummeste jeg har gjort. G36C, pkm og dao-12 der i mot

Vel, smaken er som baken delt og full i dr...

Personlig synes jeg L-85a er et meget bra våpen. Lettfattelig sikte og lav rekyl men litt lite damage pr skudd. Mitt absolutte favorittvåpen.

PKM derimot trenger jeg kurs i, valgte den som unlock og angrer.

Treffer ingenting med den og ja: jeg ligger og zoomer, prøver til å med å klippe bygene. Det eneste jeg treffer er BlackHawk....

Noen tips for bedre bruk av SovjetSpetakkelet?

G36c er jeg ikke helt fortrolig med enda, synes forsiktet stjeler for mye sikt.

Mister fort fokus på bevegelig mål. Det er jo kansje litt pinlig med tanke på at jeg faktisk har skutt noen tusen skudd oppgjenom årene med AG3 :blush:

Men jeg bruker det mer og mer, øvelse gjør mester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...