minialeks Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja, Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne utveksle tips til våre "lagkamerater" her på Gamer.no F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) Forklarer ikke så bra, men mener dere kan legge ut bilder av mapsene, med rød ring ellernoe som markerer gode steder å snipe osv,. Håper ikke mod stenger denne tråden.. :!: Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mitt tips er: Spring rett på fienden, skyt dem! Spring videre, ta de nærmeste flagget, skyt alle fiendene som kommer og fortsett! Sånn spiller jeg, og de funker svært bra, bruker å vinne de fleste firefightene, men om jeg ikke gjør de så kommer de nok en medic å reviver meg siden jeg ikke springer langt opp i fjellsiden Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Flott det.. Hvordan har du klart å drepe så mange? Bare pringer du rundt? Er lance Corporal btw.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har et bittelite tips: Ofte når jeg spiller, kommer folk i biler og prøver å kjøre over folk. Mange prøver da å hoppe unna, og dette er ofte dødfødt. Mitt tips er å legge seg ned rett før du blir kjørt over, da havner du under bilen og kan fly som fan før bilen får snudd Lenke til kommentar
Mrtn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har et bittelite tips: Ofte når jeg spiller, kommer folk i biler og prøver å kjøre over folk. Mange prøver da å hoppe unna, og dette er ofte dødfødt. Mitt tips er å legge seg ned rett før du blir kjørt over, da havner du under bilen og kan fly som fan før bilen får snudd Ja, den taktikken bruker jeg mye. Litt surt når man legger seg ned for tidlig slik at føreren får tid til å styre et av hjulene på deg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hjulene på BHen! Utdyper ikke mer... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Flott det.. Hvordan har du klart å drepe så mange? Bare pringer du rundt? Er lance Corporal btw.. Jeg merker ialllefall at jeg dreper 10 x mer når jeg bare springer rundt som f.eks, Assault iog dreper istedet for å prøve "taktikker" på public servere...de funker ikke fordi motstanderen også bare springer rundt og dreper på public servere Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er det bare meg eller er fly det vanskeligste å være god i på bf2 ? har joystick og jeg bruker alltid å hoppe inn i et fly, dreper maks 1 per fly runde før jeg blir drept selv. Ofte får jeg et fly i baken, bruker heat-rakketene og vips så er jeg ferdig. Noen tips til flyging ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) fly akrobatikk + riktig bruk av flares avled gjerne fiendens raketter ved å fly i nærheten av fiendlige helikopter (eller, hvis du er VIRKELIG jævel, vennlige helikopter) Ingenting er så morsomt som å gi motstanderen Teamkills ved å få rakettene hans til å drepe egne helikopter Afterburner er fin til å få til tettere svinger. og det viktigste du må huske på. Så fort du får ett fiendlig fly kl. 6, glem ALT som heter dreping . Da er det overlevelse som gjelder, ikke ta deg kjangsen til å fyre av en rakett eller to på det helikopteret du ser, eller slippe noen bomber...ett par sekunders flyvning i mer eller mindre rett bane = den sikre død. Endret 27. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
0069 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja, Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne utveksle tips til våre "lagkamerater" her på Gamer.no F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) Forklarer ikke så bra, men mener dere kan legge ut bilder av mapsene, med rød ring ellernoe som markerer gode steder å snipe osv,. Håper ikke mod stenger denne tråden.. :!: Veldig bra tråd..........jeg synes at jeg må lese d alt dette......... Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ja, Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne utveksle tips til våre "lagkamerater" her på Gamer.no F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) Forklarer ikke så bra, men mener dere kan legge ut bilder av mapsene, med rød ring ellernoe som markerer gode steder å snipe osv,. Håper ikke mod stenger denne tråden.. :!: Veldig bra tråd..........jeg synes at jeg må lese d alt dette......... Takk.. jeg har også ett.. Når du spiller som USMC på Strike At Karkand, bruk assault og grenade-launcheren. Så skyter du med den ned der alle fiendene kommer ut,, (i Åpningen av veggen) Håper dere forstår? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ja, Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne utveksle tips til våre "lagkamerater" her på Gamer.no F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) Forklarer ikke så bra, men mener dere kan legge ut bilder av mapsene, med rød ring ellernoe som markerer gode steder å snipe osv,. Håper ikke mod stenger denne tråden.. :!: Veldig bra tråd..........jeg synes at jeg må lese d alt dette......... Takk.. jeg har også ett.. Når du spiller som USMC på Strike At Karkand, bruk assault og grenade-launcheren. Så skyter du med den ned der alle fiendene kommer ut,, (i Åpningen av veggen) Håper dere forstår? Du starter altså på den høyre basen og går nedover "skrenten", den er ikke bratt i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg har også ett.. Når du spiller som USMC på Strike At Karkand, bruk assault og grenade-launcheren. Så skyter du med den ned der alle fiendene kommer ut,, (i Åpningen av veggen) Håper dere forstår? Jepp, og samme taktikken bruker du hvis du er MEC; granade-launcher opp mot dem som ligger oppå kammen. Ofte veldig mange av dem! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det beste er å spille medic,(revive de som blir drept av grenade launcheren) spill support(gi ammo til dem som bruker grenade launcher) Bare å hamstre poeng! Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det beste er å spille medic,(revive de som blir drept av grenade launcheren) spill support(gi ammo til dem som bruker grenade launcher) Bare å hamstre poeng! Enig der Marakaren! Ikke bare kan du få masse poeng - men det er også veldig bra for teamet. Squald med flere medics + en support er gull! Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Flotte greier!! Kjempebra respons er hva denne tråden trenger.. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har PCèn din hengt seg opp?? 6 poster med samme post! Men et tips: Kun spill by-banene Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 ja, den hengte seg opp.. :@ Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Har PCèn din hengt seg opp?? 6 poster med samme post! Men et tips: Kun spill by-banene ja, bybanene er de eneste jeg liker å spille.. Spesielt strike at karkand Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 femdobbel post uansett: Jeg har funnet ut at MG'en i flyene er omtrent det eneste man kan drepe buggyer med fra fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå