Gå til innhold

Tips og Triks til BF2 (Multiplayer)

Anbefalte innlegg

Ja, Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne utveksle tips til våre "lagkamerater" her på Gamer.no :)

F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) :p

Forklarer ikke så bra, men mener dere kan legge ut bilder av mapsene, med rød ring ellernoe som markerer gode steder å snipe osv,. :)

Håper ikke mod stenger denne tråden.. :)

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt tips er: Spring rett på fienden, skyt dem! Spring videre, ta de nærmeste flagget, skyt alle fiendene som kommer og fortsett!

Sånn spiller jeg, og de funker svært bra, bruker å vinne de fleste firefightene, men om jeg ikke gjør de så kommer de nok en medic å reviver meg siden jeg ikke springer langt opp i fjellsiden ;)

Lenke til kommentar
Jeg har et bittelite tips: Ofte når jeg spiller, kommer folk i biler og prøver å kjøre over folk. Mange prøver da å hoppe unna, og dette er ofte dødfødt. Mitt tips er å legge seg ned rett før du blir kjørt over, da havner du under bilen og kan fly som fan før bilen får snudd :thumbup:

Ja, den taktikken bruker jeg mye. Litt surt når man legger seg ned for tidlig slik at føreren får tid til å styre et av hjulene på deg... :yes:

Lenke til kommentar
Flott det.. :)

Hvordan har du klart å drepe så mange? Bare pringer du rundt?

Er lance Corporal btw.. :)

Jeg merker ialllefall at jeg dreper 10 x mer når jeg bare springer rundt som f.eks, Assault iog dreper istedet for å prøve "taktikker" på public servere...de funker ikke fordi motstanderen også bare springer rundt og dreper på public servere :p

Lenke til kommentar

fly akrobatikk + riktig bruk av flares :)

avled gjerne fiendens raketter ved å fly i nærheten av fiendlige helikopter (eller, hvis du er VIRKELIG jævel, vennlige helikopter) Ingenting er så morsomt som å gi motstanderen Teamkills ved å få rakettene hans til å drepe egne helikopter :p

Afterburner er fin til å få til tettere svinger.

og det viktigste du må huske på. Så fort du får ett fiendlig fly kl. 6, glem ALT som heter dreping . Da er det overlevelse som gjelder, ikke ta deg kjangsen til å fyre av en rakett eller to på det helikopteret du ser, eller slippe noen bomber...ett par sekunders flyvning i mer eller mindre rett bane = den sikre død.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Ja, Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne utveksle tips til våre "lagkamerater" her på Gamer.no :)

F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) :p

Forklarer ikke så bra, men mener dere kan legge ut bilder av mapsene, med rød ring ellernoe som markerer gode steder å snipe osv,. :)

Veldig bra tråd..........jeg synes at jeg må lese d alt dette.........

Lenke til kommentar

F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for  å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) :p

Takk.. :)

jeg har også ett.. Når du spiller som USMC på Strike At Karkand, bruk assault og grenade-launcheren. Så skyter du med den ned der alle fiendene kommer ut,, (i Åpningen av veggen) :)

Håper dere forstår?:)

Lenke til kommentar

F.eks : Bruk terrenget godt, flytt deg ofte.. Men dette var ikke det jeg tenkte på i hovedsak. Tenkte mer på steder der man kan snipe, gjemme seg, beskyte andre uten å bli sett. F.eks Strike At Karkand. Mange tak der du kan klatre opp, hoppe, hoppe, for  å så legge deg ned å snipe. .. (Om dere vil avsløre det.. ) :p

Takk.. :)

jeg har også ett.. Når du spiller som USMC på Strike At Karkand, bruk assault og grenade-launcheren. Så skyter du med den ned der alle fiendene kommer ut,, (i Åpningen av veggen) :)

Du starter altså på den høyre basen og går nedover "skrenten", den er ikke bratt i det hele tatt.. :)

Lenke til kommentar

Jepp, og samme taktikken bruker du hvis du er MEC; granade-launcher opp mot dem som ligger oppå kammen. Ofte veldig mange av dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...