skjelsba Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg har en IBM thinkpad R40 (centrino) som har fungert som bare det siden den ble kjøpt august 2003. Nå begynte det å hope seg opp masse drit, så jeg trenkte det var på tide med en reinstallering. Problemet er bare at nå fungerer ikke USB-portene som de skal. De fungerer ikke med alle enheter, eksterne, busdrevne harddisker som fungerte fint før funker ikke, noen mus fungerer ikke og jeg får ingen skikkelig feilmeldinger heller. Får bare beskjed om at enheten fungerer ikke skikkelig. Jeg mistenker at det er feil drivere som er installert, men det kan jo være noen andre driver på systemet som lager bøll? Har prøvd å oppdatere bios uten at det hjalp. Noen som kan hjelpe? Jeg kjører win xp sp2 med alt av oppdateringer. Lurer på om jeg kanskje må slette alt som har med USB å gjøre på maskinen og legge inn drivere på nytt. Hvordan gjør jeg det og hvor finner jeg riktige drivere? Petter Endret 26. september 2005 av skjelsba Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøv om det hjelper med å legge inn chipset-driverene på nytt. (cden til hovedkortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå