Kenny Bones Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Sjekk denne om dere ikke har sett det allerede. Som vistnok er fake.. http://www.bonsaikitten.com/ Fikk i dag en E-post som kanskje kan kalles spam, men det var på Norsk så jeg leste det allikevel. Uansett da så viser det seg at det er en Japaner i New York som avler og selger katter som kalles "Bonsai cats" som han vistnok gir muskelavslappende middel og putter dem inn i flasker som de må være en god stund og kanskje hele livet. Kattene blir da matet gjennom et rør og får en liten slange til avføring. Poenget med dette er at kattens beinstruktur i den unge alderen er lett å forme, derfor blir de formet etter flasken etterhvert som den vokser og blir etterhvert brukt som pyntegenstander. Dette er altså trend i New York og Asia merkelig nok. Hva synes dere om dette? Endret 26. september 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Synd den siden er FAKE. Edit: For deg altså. Another pwnage by Bonsaikitten.com Endret 26. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Alltid like spennende å se at folk går på den spøken der gang etter gang... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Ah takk gud! Men hvorfor vil noen lage en sånn side da? Synes ikke det er morsomt idet hele tatt jeg. Og å la folk tro at det er ekte er ikke underholdning etter min mening. For det finnes helt sikkert noen som har prøvd dette, og da hjelper det uansett ikke at denne siden er oppe å går. Og det er helt sikkert mange som har fått denne E-posten som jeg fikk som sikkert også er meget opprørte. Endret 26. september 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Trodde den spøken var død jeg, men jeg tok visst mektig feil. Hvor gammel er den egentlig, mener å huske at jeg så den på ungdomsskolen, noe som er 7-8 år siden. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Såpass?? Har aldri sett denne før jeg ihvertfall. Merkelig at siden er oppe egentlig da dette ikke er morosamt idet hele tatt! Edit: Vedkommede som har lagd siden har jo uansett måttet puttet kattene inn i flasken for å ta bilder av det. Hvordan han har kommet på dette er forbi min forståelse. Endret 26. september 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det som er morsomt er vel heller reaksjonene. Har selv fått mail fra dyrebeskyttelsen om denne fæle trenden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 velkommen etter... den er veldig gammel og noen folk er litt skrullete i hodet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan han har kommet på dette er forbi min forståelse. Han er kanskje verdens kuleste mann. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan han har kommet på dette er forbi min forståelse. Han er kanskje verdens kuleste mann. Ja det har du bættre rett i! :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synes ikke det er morsomt idet hele tatt jeg. ^^ Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. (Edit: Gammelt nytt hvor alle er enige er ikke så veldig mye å opprettholde en diskusjonstråd om) Endret 26. september 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg