Gå til innhold

Biblioteket i Fahrenheit- problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ser mot utgangsdøra, er på helt nederste nivå. Du går opp trappa mot døra, tar til venstre på toppen, fortsetter rundt hjørnet, går opp trappa mot tredje nivå (du fortsetter på samme trapp selv om den svinger). Der! Rett fram finner du boka.

For øvrig er ikke dette så vanskelig, det er bare tre ulike muligheter per vegg + hyllene nederst.

post-184-1127761847_thumb.jpg

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Først må gå bak trappa i kjelleren for å bruke lupe på boka du fikk av kineseren. Da finner du ut hva forfatteren heter. Deretter går til registeret til høyre for utgangen i andre etasje for å sjekke hvilken tidsperiode de ulike forfatterne var aktive i. Så går du til pulten foran kineseren for å se hvor de ulike tidsperiodene er lokalisert på biblioketet. Til slutt går du til rett etasje/hylle for å plukke ut boka. :-)

Husk at du må gå tomhendt når du skal hente boken. Tyler greier av en eller annen grunn ikke å hente en ny bok, hvis han allerede har en i hånda.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar. Nettopp ferdig med "bolken" og jammen klarte jeg det ikke helt selv. Var nok oversikten bak kineseren jeg ikke var opmerksom på. Da jeg så den var det enkelt siden jeg hadde årstall og navn....finurlig spill dette.

Hadde aldri trodd at et spill hvor jeg skulle lete etter bøker fra 1700-tallet i et bibliotek, kunne bli så engasjerende.

Lenke til kommentar

Hm, jeg ser ikke ut til å finne den rette boken, selv om jeg er på rett plass. Jeg går opp trappa og plukker opp ei bok, men det ser ut som om han hopper sånn 5 bokhyller til høyre.

Begynner å bli litt lei "I think maybe you should check your eyes" nå.

Men det er altså svart hylle, nr2 fra venstre det er snakk om her?

Lenke til kommentar
Jeg går opp trappa og plukker opp ei bok, men det ser ut som om han hopper sånn 5 bokhyller til høyre.

Vel, siden det bare er tre mulige bøker per vegg, blir ikke animasjonen helt riktig uansett hvor du står når du tar ut boka osv.

Men den skal befinne seg i midten, øverst til venstre om du ser mot utgangsdøra...

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...