Dinsdale Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mulig jeg er tilbakestående..... men hvordan finner jeg den riktige boken? Finner igjen navnet på listen i 2 etg....men klarer ikke å lese noe utifra dette..... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Du ser mot utgangsdøra, er på helt nederste nivå. Du går opp trappa mot døra, tar til venstre på toppen, fortsetter rundt hjørnet, går opp trappa mot tredje nivå (du fortsetter på samme trapp selv om den svinger). Der! Rett fram finner du boka. For øvrig er ikke dette så vanskelig, det er bare tre ulike muligheter per vegg + hyllene nederst. Endret 26. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mener å huske at du finner et register over hvor de forskjellige bøkene er på bordet bak kineseren. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Først må gå bak trappa i kjelleren for å bruke lupe på boka du fikk av kineseren. Da finner du ut hva forfatteren heter. Deretter går til registeret til høyre for utgangen i andre etasje for å sjekke hvilken tidsperiode de ulike forfatterne var aktive i. Så går du til pulten foran kineseren for å se hvor de ulike tidsperiodene er lokalisert på biblioketet. Til slutt går du til rett etasje/hylle for å plukke ut boka. :-) Husk at du må gå tomhendt når du skal hente boken. Tyler greier av en eller annen grunn ikke å hente en ny bok, hvis han allerede har en i hånda. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Tusen takk for svar. Nettopp ferdig med "bolken" og jammen klarte jeg det ikke helt selv. Var nok oversikten bak kineseren jeg ikke var opmerksom på. Da jeg så den var det enkelt siden jeg hadde årstall og navn....finurlig spill dette. Hadde aldri trodd at et spill hvor jeg skulle lete etter bøker fra 1700-tallet i et bibliotek, kunne bli så engasjerende. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nei, Fahrenheit var noe for seg selv etter min mening, og. Lykke til med den videre spillinga Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hm, jeg ser ikke ut til å finne den rette boken, selv om jeg er på rett plass. Jeg går opp trappa og plukker opp ei bok, men det ser ut som om han hopper sånn 5 bokhyller til høyre. Begynner å bli litt lei "I think maybe you should check your eyes" nå. Men det er altså svart hylle, nr2 fra venstre det er snakk om her? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg går opp trappa og plukker opp ei bok, men det ser ut som om han hopper sånn 5 bokhyller til høyre. Vel, siden det bare er tre mulige bøker per vegg, blir ikke animasjonen helt riktig uansett hvor du står når du tar ut boka osv. Men den skal befinne seg i midten, øverst til venstre om du ser mot utgangsdøra... Endret 28. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jo, fikk det til. Var under hvit for D i stedet for svart for G. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 http://indigo.gamepressure.com/guide.asp?ID=182 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå