Be__bad Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tror dette er riktig forum for dette spm. Jeg har et tt armor og har nå gått til annskaffelse av 3 stk. UV lys (30cm) Nå lurer jeg på:hvor skal disse plasseres for å få god effekt? Viktig med raskt svar. har ikke kamere så dere kan tegne på vedlagt bilde! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 her er en link fikk visst ikke til bilde men... tegn gjerne på bildet hvis det går. Lenke til kommentar
MHG Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) ganske enkelt egentlig. siden UV lys lager en veldig sterk effekt, ville ha tatt å plassert de slik som dette ! (ikke mobb mine paint skills =] ) Det vil da lyse inn i hele kabinettet =) PS. så nå at du kan og feste et rør i den stabilisator stangen som er med PSU. det vil og gi en bra effekt! Endret 26. september 2005 av MHG Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ehh tror du glemte bilde MHG.... er vel greit å ha de " rundt vinduene kanskje" eller?? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ehh tror du glemte bilde MHG.... er vel greit å ha de " rundt vinduene kanskje" eller?? er nokk beste denne løsningen. + Katodene vill ikke bli synelige + viss du plasere en oppe, en nede å en på siden ville det lyse opp det du har av deler der inne Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ville helle ha kjøpt katoder istedenfor neon. Katoder utvilker mindre varme enn neonrør. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 jeg kaller katoder for neon jeg...er vel litt gammeldags der... men jeg ser ikke bildet er det ca slik: K A T O D E A T O D E K A T O D E Takker for svar! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ok, men du skrev neon og da ser jeg på det som neon. Uansett, jeg ville bare tipse deg om at katoder utvilker mindre varme, så det var jo godt ment Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg kaller katoder for neon jeg...er vel litt gammeldags der... men jeg ser ikke bildet er det ca slik:K A T O D E A T O D E K A T O D E Takker for svar! Sånn som du har "satt" det opp der funker veldig bra det. Har satt det opp på nesten samme måte. Har det slik K A T O D E K A T O D E K A T O D E Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Da blir det bra! syns ikke gjør de heller takker igjen for svar Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kunne også hatt: KATODE KATODE Det funker også ganske bra Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 ja men da hadde jeg desvere hatt en katode til overs! :oops: (forslag til ny smily) Lenke til kommentar
larswey Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 beklager at bildet er av et annet kabinett! dette er slik jeg ville hatt det! da får man også lys under skjermkortet. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja men da hadde jeg desvere hatt en katode til overs! :oops: (forslag til ny smily) har du 2 katoder?? 2 basic kit?? da ville jeg værtfall kjøpt en til.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja men da hadde jeg desvere hatt en katode til overs! :oops: (forslag til ny smily) har du 2 katoder?? 2 basic kit?? da ville jeg værtfall kjøpt en til.. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 nei jeg har 3 katoder slik som på tegningen til larswey fin tegning forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå