ttorneby Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøver å extrakte noen filer i WinRar, men et stykke ut i prosessen får jeg beskjed om at disken er full og at jeg ikke kan ha filer over 4GB på dette systemet. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøver å extrakte noen filer i WinRar, men et stykke ut i prosessen får jeg beskjed om at disken er full og at jeg ikke kan ha filer over 4GB på dette systemet. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Høres ut som om du bruker Fat32 som filsystem og ikke NTFS. Konverter i så fall partisjonen til NTFS. Duckus Lenke til kommentar
ttorneby Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Tør jeg spøre hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Først og fremst hvilket Operativsystem bruker du ? XP ? 98 ? osv ? Endret 26. september 2005 av spetter Lenke til kommentar
ttorneby Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Bruker xp pro. Er det noen ulemper med å gjøre det jeg bør vite om? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.google.no/search?hl=en&hs=B5c&c...rt+NTFS&spell=1 Lenke til kommentar
ttorneby Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Takker for linken. Fant en grei guide på dinside.no, men når jeg skal konvertere får jeg beskjed om å skrive inn gjeldene volumetikett. Er helt grønn, så jeg får bare spørre, hva er det, og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Takker for linken. Fant en grei guide på dinside.no, men når jeg skal konvertere får jeg beskjed om å skrive inn gjeldene volumetikett. Er helt grønn, så jeg får bare spørre, hva er det, og hvor finner jeg det? Norsk windows bruker jaggu mange rare oversettelser :!: Volume etikett er navnet systemet har gitt til C disken . Åpne min datamaskin og høyreklikk på C og velg egenskaper . Første TAB kan du se og endre diskens navn . Lenke til kommentar
ttorneby Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Takker så mye! Er feridg konvertert nå, og alt fungerer foreløbig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå