DiscoDown Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mitt kjære asus 6800gt har begynnt å rote litt fælt nå, for litt siden så var den plutselig oppe i 70c i windows og gikk opp til 80c i spill, ikke rart at man fikk artifacts og at pcen restarta seg, men så fikk jeg fiksa det problemet. Men nå er et nytt problem at den får nye artifacts og restarter etter en variende stund i spill med seriøs grafikk (gjelder ikke FM;) ). Og dette til tross for at den kommer maks på 60c i spillet. I windows og på videofiler så har den ingen problemer dog. Kan skjermkortet mitt ha blitt et unyttig / delvis ødelagt skjermkort? Uansett så skal det være 3års garanti på kortet, så får se om jeg finner kvitteringa, alikevel kjedelig med mye styr med komplett. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har du oppdatert driverne til skjermkortet? Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ah dumt av meg å ikke nevne, jeg bruker de nyeste nvidia driverne! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hm, temperaturen din ser jo forsåvidt grei ut den. har du overklokka det? hvis det er kjøpt hos komplett så trenger du ikke kvitering, da bare logger du på kontoen din og går på leverte ordre, finner den med skjermkortet og sender inn en RMA på det. da får du beskjed på mail om hvordan du går videre derfra. husk at du har krav på å få dekt portoen din dersom det er feil på kortet. Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Overklokka det litt og hadde det slikt i 1-2dager etter jeg skaffa det, men gikk tilbake til normalt etter det, og har hatt det slikt i litt under et år nå! Problemet var at jeg kjøpte det i selve butikken, ikke over nettet, så sjansen for å finne den kvitteringa ser lav ut:/ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) jeg tror ikke det er noe problem. ta en tlf til komplett og forklar saken. eller ring butikken, er vel ikke komplett butikker lengre. edit: om du betalte med plastikk (kort) så kan du ta en kontoutskrift, det skal holde. Endret 26. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ok det skal jeg nok gjøre, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå