Fragment Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hei! Sitter på min MPX notebook KN1 (quanta KN1) og tenkte jeg skulle teste linux på denne. Derfor virket knoppix som et bra valg. Jeg lasta ned dette, svidde det på cd, og boot opp...men neida. Det stoppa under "pcmia found, starting cardmgr..." Der står den til jeg restarter Testa det på min stasjonære og en annen bærbar, men der var det ikke noe problemer. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få startet knoppix på min kjære bærbare? Det er forøvrig knoppix 4.02 jeg testet.... Endret 26. september 2005 av Fragment Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Du kan prøve med noen cheatcodes... Siden det den stoppet på pcmcia prøv feks følgende på boot promt knoppix nopcmcia Edit: Her er en link til flere cheatcodes http://download.linuxtag.org/knoppix/knoppix-cheatcodes.txt Endret 26. september 2005 av gnom1 Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Det funka ja. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå