zacka Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 DVD-opptakeren min (LG RH7800) er så dyp at jeg trenger antennekabel som går i vinkel eller en som ikke stikker så langt ut bak. Hvis ikke får jeg ikke lukket døren til tv-bordet... Finnes noe slikt, og evt. hvor? Skulle helst ha funnet noe i butikk (til nød på nettet.) Jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Dra på Elkjøp i morgen og kjøp den rette lengden av koax kabel som du trenger. Kjøp samtidig 2 stk vinkel plugger en han og en hun.Dra hjem og monter det sammen eller få en som kan det til å gjøre det.Det er enkelt. Endret 26. september 2005 av Raper Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Som Raper sier finnes det på Elkjøp. Det finnes på Jernia, regner også med at Expert har det. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Hmmm. Jeg får vel bite i det sure skjegget (?) og gjøre det da. Får håpe jeg klarer det. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) finnes på clas ohlson også.. du er på jakt etter slike : Endret 27. september 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå