bluesman Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er det noen som vet om en Mp3 spiller som kun spiller en sang, og stopper. På minidisk spillere kaller vi det auto pause Skal bruke den som en radio DJ, da er det ikke noe særlig at neste sang begynner. Tenkte kanskje at jeg kunne legge inn kun en sang i hver spilleliste, og på den måten kun spille en sang om gangen, men jeg tror at spillelisten begynner fra begynnelsen igjenn når den tar slutt?? Takker for alle svar bluesman Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Creative Zen Touch (og da sannsynligvis Zen Micro og Zen Sleek) har en spillemodus kalt «Spor én gang», som, logisk nok, spiller av det valgte sporet én gang og så stopper all avspilling. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kan bekrefte at ogs Creative Zen Sleek har denne modusen. Det trekker vel heller ikke ned at den har meget god lyd. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Takk takk Det var meget bra og høre at «Spor én gang» playmodus er på Creative Zen Touch og Zen Sleek mp3 spillere. Vil med dette være 100% sikker på at det ikke blir et bomkjøp og spør om dere har prøvd det selv?? nerdVANNA: Du har selv prøvd denne modusen og er 100% sikker.?? gustav: Du har selv prøvd denne modusen og er 100% sikker.?? Det som var veldig moro, var at det var mellom disse to mp3 spillerne jeg hadde tenkt og kjøpe. Ja, og lyden er jo meget bra i begge to. Tror det blir Zen Touch fordi jeg er redd for at softpanelet til Zen Sleek blir litt knotete, noen meninger om dette?? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kan bekrefte at modus også funker hos Sleek. Jeg vil ikke tro at touchpaden til Sleek er noe mer knotete enn hos zen touch. Sleek er jo en nyere modell, så jeg vil anta at det snarere er noe forbedret i forhold til den andre. Jeg kan ihvertfall si at navigeringen går lettere enn hos Zen Micro (for den har jeg erfaring med. Touchpaden er mye mindre senitiv. Du blar veldig fort gjennom kataloger hvis du holder touchpaden nede helt øverst eller helt nederst. I tillegg er det en grei søkefunksjon, hvor du søker på bokstav. Alt i alt er det veldig greit å finne frem til akuratt den låten du er ute etter. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har prøvd funksjonen, ja. Og begge spillerene har touchpad, hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ipod photo Prøv å skjerpe deg. Det er ikke til noen hjelp å bare slenge ut navnet på et produkt på den måten. Sikkert en bra spiller det, men skal det være til noen hjelp så må du jo underbygge hvorfor du kommer med forslaget. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Alle iPoder stopper å spille, etter den siste sangen og etterhvert slår de seg av. De stopper også å spille hvis den merker at høretelefonene blir plugget ut. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Alle iPoder stopper å spille, etter den siste sangen og etterhvert slår de seg av. De stopper også å spille hvis den merker at høretelefonene blir plugget ut. Takk igjen for alle svar. Tror det nå blir en Creative Zen spiller. Rs125: Nå blir jeg litt forvirra, det du sier: stopper ipod også etter siste sang?? i spilelista da eller?? Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ipod photo Prøv å skjerpe deg. takk.............................. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har en Zen Micro her, og jeg sjekka, og den har også den funksjonen, å bare spille en sang så stopper den. Testa det nå nettopp. Bare i tilfelle du ville vite. Lykke til med valg av mp3 spiller! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Rs125: Nå blir jeg litt forvirra, det du sier: stopper ipod også etter siste sang?? i spilelista da eller?? Ja, i spillelista ja. Hvis du ikke har på repeat da. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja, takk for svar Da kan jeg velge en av de alle tre Creative Zen spiller. Dette var meget bra, takk igjen til alle for rask responds bluesman edit: leif Endret 29. september 2005 av bluesman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå