Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blå skjerm og feilmeldingar. Nokon som kan hjelpa?

Anbefalte innlegg

Hei

Har problem med at eg får opp feilmeldingar på blå skjerm når pcen kjører fleire program samtidig (potoshop, winamp, msn messenger, internet explore og windows utforser). Må så restarte og når maskinen starter att, virke alt som det skal. Men det er utrulig plagsomt, spesielt om ein har ulagra dokument opne. :mad:

Problemet har vert der heilt sidan maskinen var ny.

Har oppradert alle drivera, så alt er som det skal. Pcen har også vert formatert fleire gonger, men problemet er der fortsatt.

Feilelding:

Fil lagt ved

Pcen er ein Hp compaq nx9000 på ca 2 år

-Mobile Intel pentium 4 - M CPU 2.00GHz

-Winows XP pro SP 2

På forhand takk for hjelpa :thumbup:

post-238-1127754946_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er ikkje sikker på "namn og nummer" på strømforsyninga, men det er ein orginal bærbar hp compaq nx9000 om det hjelper.

Nåkre gonger kan nok problemet mitt komma av at cpuen er varm, men ein del gonger er ikkje temperaturen merkbart høgare.

Det virker som termosteten virker som den skal på vifta. For den starter alti på samme temp.

Det er berre å spørr om det er nokon anna informasjon som trengs.

Lenke til kommentar

JEss !! den fikk feilmelingen fikk jeg på TG i fjord ! :@ måtte formater på TG det var helt forjævelig, men så fant jeg ut at det var en ledning i strømforyneren som var ustabil!

så jeg gaffa alle ledningene i min strømmforsyner. nå fungerer den greit nok !! men må kjøpe meg en nyen snarest som mulig varer sikkert ikke for evig!;P heh!!

EDIT:Men ja det er sikkert for varmt der inne !! ;P på meg er det (49 grader CPU)konstant, litt varmt men det går!;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...