Sandvikar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei Har problem med at eg får opp feilmeldingar på blå skjerm når pcen kjører fleire program samtidig (potoshop, winamp, msn messenger, internet explore og windows utforser). Må så restarte og når maskinen starter att, virke alt som det skal. Men det er utrulig plagsomt, spesielt om ein har ulagra dokument opne. Problemet har vert der heilt sidan maskinen var ny. Har oppradert alle drivera, så alt er som det skal. Pcen har også vert formatert fleire gonger, men problemet er der fortsatt. Feilelding: Fil lagt ved Pcen er ein Hp compaq nx9000 på ca 2 år -Mobile Intel pentium 4 - M CPU 2.00GHz -Winows XP pro SP 2 På forhand takk for hjelpa Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Velkommen til forumet! Hvilken strømforsyning har du? Er cpuen varm? Lenke til kommentar
Sandvikar Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Eg er ikkje sikker på "namn og nummer" på strømforsyninga, men det er ein orginal bærbar hp compaq nx9000 om det hjelper. Nåkre gonger kan nok problemet mitt komma av at cpuen er varm, men ein del gonger er ikkje temperaturen merkbart høgare. Det virker som termosteten virker som den skal på vifta. For den starter alti på samme temp. Det er berre å spørr om det er nokon anna informasjon som trengs. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Er det feilmelding på ati3d1ag.dll hver gang sjekk http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...ectID=c00376389 Endret 26. september 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Sandvikar Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Er det feilmelding på ati3d1ag.dll hver gang sjekkhttp://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...ectID=c00376389 Nei, det er ikke alt den filen er nemnt. Lenke til kommentar
Sandvikar Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ingen fleir svar Har prøvd å lesa litt meir på forumet, og ser at andre som har lignandes problem heller ikkje får svar. Så er det virkelig ingen som kan hjelpa? Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 JEss !! den fikk feilmelingen fikk jeg på TG i fjord ! :@ måtte formater på TG det var helt forjævelig, men så fant jeg ut at det var en ledning i strømforyneren som var ustabil! så jeg gaffa alle ledningene i min strømmforsyner. nå fungerer den greit nok !! men må kjøpe meg en nyen snarest som mulig varer sikkert ikke for evig!;P heh!! EDIT:Men ja det er sikkert for varmt der inne !! ;P på meg er det (49 grader CPU)konstant, litt varmt men det går!;P Lenke til kommentar
enl Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har fått den feilmeldingen på en av mine forrige PC'er, og det var min egen feil Jeg lærte i allefall å ikke kjøpe no-name minnemoduler Byttet ut brikken, og alt var fryd og gammen Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hmm.. hva med å sjekke i event manager? Kanskje d kan gi noen pekepinn på hva som skjærer seg..? Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Test med en annen kraftigere strømforsyning. Om det ikke blir bedre da, sjekk tempratur på cpu og minnebrikker. Lenke til kommentar
Sandvikar Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Tusen tak for alle svar Sakl prøva alle forslag, så for vi håpe det beste Lenke til kommentar
enl Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis du lurer på om RAM'en er defekt, last ned memtest86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå