ViVentis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hei. Takk for et supert forum. Vet ikke om andre har fått denne feilmeldingen like hyppig som meg, men jeg har fått den ganske krafig (Se vedlagt bilde) Bra at servern har mye trafikk. Men når denne dukker opp flere ganger daglig så hadde det kansje vært en ide å gjøre noe med det? EDIT: Bilde ble ikke med. Endret 26. september 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=472488 Tror også det er en tråd til angående dette. Er egentlig enig med deg, jeg har også hatt store problemer med dette og det er utrolig irriterende. Håper på enda en oppgradering av serverene. Endret 26. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Serveren døde i dag og dermed fikk forumet hikke, inntil videre skal alt fungere fint, men vi vurderer videre hva som vil bli gjort. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Døde? Det hørtes da dramatisk ut. Hva skjedde? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Fikk vel en av feilmeldingene som har kommet frem i "DINE beste feilmeldinger (med bilde helst)" tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg