sindorf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei ! Dette du kommer til å lese , kommer nok de fleste til og synes vere "inmarri" domt! Jeg bestilte en dvd brenner NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer), fra komplett , grei og rask levering . Det fulgte ikke med noen kabler er ikke sikker om hovedkortet takler dvd brenner jeg har ett Asus K8VSE Deluxe hovedkort . Jeg har en annen brenner og et dvd rom , de virker , det er greit, jeg koblet ut begge "rommene" og koblet inn DVD-Brenneren på den Cdrom kabelen det virket . Men når jeg restartet Pcen så fant den ingen DVD-Brenner. hva kan være feilen. Etter det prøvde jeg å koble DVD-Rom og DVD-Brenner på samme kablen da fant pcen ingen ...... ?? Trenger jeg noen form for ny kabel , eller må jeg rett og slett satse på nytt hovekort ..... Det er ikke så gammelt , kjøpte det i februar . 2005 Hadde vert fint med svar ! Hilsen frustrert Sindre Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 mulig du må endre jumpera bak på dvd brenrren/brenner 2 til master og slave Lenke til kommentar
sindorf Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Takker for svar skal prøve så fort jeg kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå