Beining Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei, Kan noen være så snille å hjelpe meg å lage en kul logo til websiden min? Skal legge ut mitt bilde galleri på siden. Kunne tenkt meg en logo der det står: h.beining.com Hadde vært kjempe snillt om noen hadde noen ider og forslag. Er ikke god på å tegne i Freedhand eller illustartor CS2. Takker veldig for svar Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tenkt på et theme av noe slag, eller er det opp til logolageren? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ehh.. Nå veit jeg ikke om det er no slik du ser etter, og jeg er relativt dårlig i photoshop :\ Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Hehe... bare å komme med forslag! Er open for alt, trenger ikke være noe spess tema egentlig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Håpa på litt respond på min teite greie :!: Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Å Sorry så den ikke først! Men fy fader den var kjempe tøff! Stå på gutter Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jeg synes den var kjempe kul jeg! Har lagt den på siden min nå for å se hvordan den ble, ble kjempe kul! Takk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Link til siden? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Har ikke lagt den ut enda, men skal prøve å få lagt den ut snart. Siden er helt på trynet nå, men kan jo være greit å legge den ut Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har du kjøpt domenet og ftp shiten er ferdi? eller er det bare en tanke du har? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Familen har domene! Derfor jeg har [email protected] osv... Så adressen osv... er i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå