Bone Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hei! Har lagt inn Chessmaster 10th Edition, men jeg har et problem med grafikken. Jeg kjører et system som skal gå under "recomended"; Det er en laptop, med Mobility Radeon 9000, 64MB Ram og 3GHz Intel prosessor.. (en Whitebox -maskin).. Anyway, hvis dere klikker på Dette bildet, så kan dere se på brikkene at de er litt "rare" at fargene/omrisset (ettellerannet) skinner/ligger utenfor. Det er i hvert fall vedlig irriterende, og ser mindre pent ut! Kjører jeg 2D, så går det bra.. Veldig kjipt å bruke så mange penger på et spill, hvis det skal være så stygt å se på! Hva kan være problemet tror dere?! Jeg skal ha de nyeste driverene, og prøvd flere; Per nå kjører jeg Omega 2.6.71 drivere.. De skal være de nyeste! Jeg har også prøvd Catalyst -drivere, men uten hell.. Ellers fungerer PC'n flott! Takker for all hjelp! Endret 26. september 2005 av Bone Lenke til kommentar
HFL Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) hehe, prøv med 3Dbriller..! serriøst, brikkene kommer ut av skjermen joo! (hadde tilfeldigvis et par 3dbriller liggende, og syntes fargene så ut som på 3dbilder..!) Endret 26. september 2005 av HFL Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) hehe.. Du har jo rett! :o) ..Har ikke 3D-briller selv.. Men, det er sant, det lignet litt på slike bilder! Men, når jeg ikke har 3D-biller da så.. EDIT: Så det pent ut med briller da? Endret 26. september 2005 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Faen.. Jeg fikk det til! .. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ja, fargene ble riktige med 3Dbriller på Lenke til kommentar
HFL Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) med briller eller ordna du det så fargegreiene ble riktige? sikkert fett å spille i 3D da:P bare lurer, hvor kjøpte du spillet? Endret 26. september 2005 av HFL Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 med briller eller ordna du det så fargegreiene ble riktige? sikkert fett å spille i 3D da:P bare lurer, hvor kjøpte du spillet? Ordna det slik at det ikke ble "Stereo 3D" som det het.. Altså, at fargene ble riktige! Kjøpte spillet over nett.. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ok...men du bure prøve det i 3D da.. =P noen som vet om noen andre spill med sånn 3d-effekt ell? ( litt ot kanskje men... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå