Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Driver_IRQL osv, bl¨skjerm i windows.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem før.

Det denne feilmeldingen betyr er enten at du har lite minne igjen, eller så er det noe med skjermkortet (jeg husker ikke, for jeg har hatt blåskerm to ganger hvorav den ene var lik den du har, men jeg husker ikke om det var minne eller skjermkort som var gale hos meg da).

Grunnen til at du har for lite minne kan være fordi en prosess som heter HelpSvc.exe dukker opp. Jeg har hatt denne selv, så ta en titt på denne tråden der står det hvordan du blir kvitt det.

Uansett så vil kanskje nye drivere til hk og skjermkort ikke skade.

Skjer det forresten bare helt plutselig, eller er det når du spiller?

Lenke til kommentar
Hadde samme problem før.

Det denne feilmeldingen betyr er enten at du har lite minne igjen, eller så er det noe med skjermkortet (jeg husker ikke, for jeg har hatt blåskerm to ganger hvorav den ene var lik den du har, men jeg husker ikke om det var minne eller skjermkort som var gale hos meg da).

Grunnen til at du har for lite minne kan være fordi en prosess som heter HelpSvc.exe dukker opp. Jeg har hatt denne selv, så ta en titt på denne tråden der står det hvordan du blir kvitt det.

Uansett så vil kanskje nye drivere til hk og skjermkort ikke skade.

Skjer det forresten bare helt plutselig, eller er det når du spiller?

Jeg er da kompisen til tebo som hjelper han med problemet, men det kan ikke være den fila. Det er en splitter ny WDC 400GB S-ATA, har nettopp sentd den første inn og han fikk en ny en.

Det er en helt ny windows på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...