RimArt Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) hei.. Jeg trenger seriøst hjelp med dette. Finner omtrent ingen tin gom dette her. Spørsmålet mitt er. Hva slaks virkninger kan bruk av extacy,amfetamin og GHB få for: Samfunnet ? familien ? helsesektoren ? samferdsel ? arbeidsliv ? kriminalitet ? samfunnsøkonomi ? Skal også lete på fult skjør og hvis jeg finner svar på noen av de skal jeg redigere innlegget. Jeg takker for alle svar. Endret 26. september 2005 av RimArt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Gjør leksene dine selv. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Google det for å finne ut hva det er, resten får du vel strengt tatt tenke ut selv. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Gjør leksene dine selv. hyggelig du Om jeg hadde funnet svar på oppgavene så hadde jeg nok ikke startet denne tråden her. Grunnen til at jeg gjorde det er at jeg ikke finner svar på det. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 gå til rusmiddelseksjonen på www.freakforum.nu, der finner du garantert svar på alle spørsmål om rusmidler Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 gå til rusmiddelseksjonen på www.freakforum.nu, der finner du garantert svar på alle spørsmål om rusmidler takker. Skal se på det med det samme Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) eller så kan jeg gjøre det enda lettere for deg: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=20790, btw husk å ikke skrive av det som står der, lærerne kan bare skrive inn de setningene og vips så kommer alt opp Endret 26. september 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 eller så kan jeg gjøre det enda lettere for deg: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=20790, btw husk å ikke skrive av det som står der, lærerne kan bare skrive inn de setningene og vips så kommer alt opp tusen takk. Nei seff skal jeg ikke det. Leser gjennom det først så skriver jeg med egne ord. Du har vært til en stor hjelpe. Godt at det finnes noen som gidder å hjelpe enn bare å klage Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 der finner du bare på noe, feks; Samfunnet må hjelpe dem med og bli kvitt sin rus-avhenigihet og må derfor betale mye penger. i tilleg blir det mer kriminalitet av dette. pga prise. eller noe i den duren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå