Propaganda Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 må få flere gærne festfolk og andre som virkelig tør å ta av og gi faen i at de er på tv... jeg skjønner at det er vanskelig å sile ut de i søknadsprosessen,men likavel... sånn som hu gamla som var med her for ett par år sia... hva faen lissom? greit,jeg lo godt når hu satt drita full i boblebadet og lekte med de gamle hengepuppa sine,men likavel...er litt drøyt ass Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis de skal fyre opp en ny sesong så bør de finne folk som faktisk er spesielle/rare, og ikke bare folk som er pene. Skal jeg se på no pent, så drar jeg på byn. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 nå har det blitt bekreftet av TVNorge Lenke til kommentar
M-J Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 downs big brother hadde vært best 20 stykker med downs syndrom sperra i et hus i 100 dager Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 TvNorge sender dei fleste reality seriane sine om og om igjen. Eg fekk sjokk når f.eks. ungkaren 8 blei sendt. ( er ikkje sikker på om det var 8 men det var noko i den duren.) Spør du meg så er dei første sesongane i ein reality greie nok, men ein blir lei etterkvart. Kan ikkje tv norge skjønna når det er nok? Uansett så er jo Bigbrother såpass kjeidsamt at eg forstår ikkje kvifor dei vil ha ein ny sesong. For at Tvnorge skal lykkast med denna sesongen sbør dei ha store forandringar og finna på noko nytt. For alt eg veit kan det bli bra. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Greit nok at TvNorge skal sende enda en sesong av Big Brother, så lenge det ikke går utover TV-tittinga mi. Jeg har sett på alle sesongene men nå har jeg gått lei det. Kan godt hende jeg kommer til å se på denne gangen også, så lenge de kommer med noe nytt og ikke samme greia, år på år. Endret 16. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Big-brother er den største møkka serien ever! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Lurer på hva for noe de skal denne sesongen, om det blir sverige og norge en gang til, eller kanskje et annet land. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lurer på hva for noe de skal denne sesongen, om det blir sverige og norge en gang til, eller kanskje et annet land. 5015472[/snapback] Sånn som Pakistan og Norge eller noe? :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det hadde tatt av. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Suger så jævlig den drittserien der, for all del håpe det er bare bull.....bedre om de looper politiskolen og a-team 24/7 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Suger så jævlig den drittserien der, for all del håpe det er bare bull.....bedre om de looper politiskolen og a-team 24/7 5017643[/snapback] Det er ikke bull. Det er bekreftet av TvNorge. Link Endret 17. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nei spar meg, ikke en sesong til. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 ingen som tvinger deg til og se Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Ikke enda en ny sesong med Big brother I så fall så håper jeg at en av deltagerne tar my dop den første dagen, at han/henne setter fyr på hele koken , og dermed så blir hele BB sesongen avblåst Det er bare en ting å si om Big brother: Spar oss! :wallbash: Endret 17. oktober 2005 av simerix Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er da faen meg det samme om vi ikke blir "tvunget" til ¨se det, men de må da skjønne når nok er nok......Mye anna bra en kan sende på tv`en i stede.....Futurama, Famliy guy + mætt andre serier Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 men kan da bare sende Futurama og Famliy guy. de lages da ikke en episode hver dag av de seriene da ! big brother er et relatvit enekelt konsept som faktisk fungerer, er faktsik en del som liker og se på det meg selv iberegnet. er ikke værre en og la vær og se da! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 herregud, har syns at big brother var et dårlig konsept fra begynnelsen av. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 syns det bare er teie med en sessong til! for en sesong siden var det liksom siste og de sprengte huset og greier også kommer det 2 til??!?!? nei fy ass Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Man trenger jo ikke se på hvis man ikke vil da, people. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå