Gå til innhold

Update: Ny big brother sesong!

Anbefalte innlegg

må få flere gærne festfolk og andre som virkelig tør å ta av og gi faen i at de er på tv... jeg skjønner at det er vanskelig å sile ut de i søknadsprosessen,men likavel... sånn som hu gamla som var med her for ett par år sia... hva faen lissom? greit,jeg lo godt når hu satt drita full i boblebadet og lekte med de gamle hengepuppa sine,men likavel...er litt drøyt ass :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

TvNorge sender dei fleste reality seriane sine om og om igjen. Eg fekk sjokk når

f.eks. ungkaren 8 blei sendt. ( er ikkje sikker på om det var 8 men det var noko i den duren.)

Spør du meg så er dei første sesongane i ein reality greie nok, men ein blir lei etterkvart.

Kan ikkje tv norge skjønna når det er nok?

Uansett så er jo Bigbrother såpass kjeidsamt at eg forstår ikkje kvifor dei vil ha ein ny sesong.

For at Tvnorge skal lykkast med denna sesongen sbør dei ha store forandringar og finna på noko nytt. For alt eg veit kan det bli bra.

Lenke til kommentar

Greit nok at TvNorge skal sende enda en sesong av Big Brother, så lenge det ikke går utover TV-tittinga mi.

Jeg har sett på alle sesongene men nå har jeg gått lei det.

Kan godt hende jeg kommer til å se på denne gangen også, så lenge de kommer med noe nytt og ikke samme greia, år på år.

Endret av Espen54
Lenke til kommentar

Ikke enda en ny sesong med Big brother :mad: I så fall så håper jeg at en av deltagerne tar my dop den første dagen, at han/henne setter fyr på hele koken :devil: , og dermed så blir hele BB sesongen avblåst :p

Det er bare en ting å si om Big brother:

Spar oss! :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Endret av simerix
Lenke til kommentar

men kan da bare sende Futurama og Famliy guy. de lages da ikke en episode hver dag av de seriene da

! big brother er et relatvit enekelt konsept som faktisk fungerer, er faktsik en del som liker og se på det meg selv iberegnet. er ikke værre en og la vær og se da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...