Luchy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Inatt så jeg reprisen av god kveld norge. da sa de at det går rykter om at det skal blir en ny sesgon. vil dere ha en til sesong? hva vil dere ha med denne gangen? osv Edit: ja nå er det jo kommet for 1-2 uker siden at de søker folk til en ny sesong. dine meninger Endret 19. oktober 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Inatt så jeg reprisen av god kveld norge. da sa de at det går rykter om at det skal blir en ny sesgon. vil dere ha en til sesong? hva vil dere ha med denne gangen? osv Er det noe som er oppbrukt, er det dette programmet her. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 må si meg enig der. etter 4 sesonger så blir dette noe jeg tror de fleste er lei nå (tror det er 4) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 det sier jeg vært år,men likavel så blir det til at jeg følger med ... ikke sånn at jeg MÅ få med meg alle episodene men sånn litt her og der... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tror egentlig Big Brother bare kan bli bedre og bedre siden produsentene hele tiden må tøye grensene for hva de kan vise på riksdekkende tv. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg vil ikke ha noe mer big brother tull.. Det eneste som var bra var når Bærumsbanden brøyt seg inn! Haha :!: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Så litt på det forrige.. helt grei underholdning.. så det gjør ikke meg en dritt om det kommer igjen Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synes den siste var litt morsom egentlig. Svensker er merkelige dyr. Så jeg vet ikke helt, kan bli bra, kan bli dritt av uante dimensjoner. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 den forige var morsom ja. men den før der var ikke noe bra syntes jeg. men syntes det er litt gøy og se på jeg så er ikke imot flere sesonger Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ÅÅ, Big Brother er så crap, nett det samme som Idol, er bare det samme om, og om igjen, er greit de første 2 sesongene liksom Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Så mye negativt det var her a... Utrolig mange FEIGE skap BB-tittere her i verden... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Søppel-TV anyone? Ser ikkje underhaldninga i dette eg...einaste folk vil sjå er sex og krangling. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ÅÅ, Big Brother er så crap, nett det samme som Idol, er bare det samme om, og om igjen, er greit de første 2 sesongene liksom og sammenligne idol og big-brother blir å trekke'n litt langt vel? Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ÅÅ, Big Brother er så crap, nett det samme som Idol, er bare det samme om, og om igjen, er greit de første 2 sesongene liksom og sammenligne idol og big-brother blir å trekke'n litt langt vel? Tror ikke han prøver å sammenligne. Det har mener er at det er lite variasjon fra sesong til sesong. Og det har han forsovidt rett i. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Big Brother har jeg aldri hverken sett på eller hatt noen interesse i, men det er sikkert et bra program for de som liker slikt. Det jeg reagerer på at betegnelsen på slike program: "Reality TV" eller på norsk da, Virkelighets TV. Det er ikke mye virkelighet i Big Brother, i så henseende at deltagerene er i en eXtremt kunstig situasjon. Big Brother og realityTV henger veldig sammen i Norge siden BB var et av de aller første. Robinson også, ingen "virkelighet". Eneste hjemmel kanalene har for å kalle slike programmer virkelighets TV er at det er virkelige personer (ikke rollefigurer) som reagerer etter sin personlighet (ingen/lite skripting). Men pga de eXtremt kunstige omgivelsene/situasjonene, og de da kunstige reaksjonene (reaksjoner på kunstige situasjoner kaller jeg kunstige), syns jeg ikke at BB ol. kan kalles Reality-TV mine 2,50 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis de skal kjøre i gang en runde til må de gjøre noe ekstreme forandringer. BB er jo så oppbrukt som det går an å bli... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis de skal kjøre i gang en runde til må de gjøre noe ekstreme forandringer. BB er jo så oppbrukt som det går an å bli... That's right, men allikevel følger jeg med på det. Så det hadde ikke vært dumt om det kom en runde til. Men finn på noe nytt..... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja, det er rart det der, vi ser på det for det. Haha. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ÅÅ, Big Brother er så crap, nett det samme som Idol, er bare det samme om, og om igjen, er greit de første 2 sesongene liksom Secound that! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis de skal kjøre i gang en runde til må de gjøre noe ekstreme forandringer. BB er jo så oppbrukt som det går an å bli... Er ikke helt enig. Det er veldig avhengig av hvem som er med. Alle er perlevenner de første 20 dagene, men deretter begynner det å tilspisse seg, ikke minst pga av den kunstige situasjonen de lever i. Synes til tider det er ganske interessant, men det spørs jo hva som skjer i den enkelte episode. Det er f.eks. ikke så spennende å se en type stå å skjære brød, men derimot etter et visst alkoholinntak, kan tingene tilspisse seg litt, og det kan være interessant. Veldig avhengig av persongalleriet. For et par år siden var det en av deltakerne som var skikkelig pro Fremskrittspartiet, mens en annen var anti Frp. Det ble dessverre ikke noen konflikter ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå