Gå til innhold

Update: Ny big brother sesong!

Anbefalte innlegg

Inatt så jeg reprisen av god kveld norge. da sa de at det går rykter om at det skal blir en ny sesgon.

vil dere ha en til sesong? hva vil dere ha med denne gangen? osv

Edit: ja nå er det jo kommet for 1-2 uker siden at de søker folk til en ny sesong. dine meninger

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ÅÅ, Big Brother er så crap, nett det samme som Idol, er bare det samme om, og om igjen, er greit de første 2 sesongene liksom

og sammenligne idol og big-brother blir å trekke'n litt langt vel?

Tror ikke han prøver å sammenligne. Det har mener er at det er lite variasjon fra sesong til sesong. Og det har han forsovidt rett i.

Lenke til kommentar

Big Brother har jeg aldri hverken sett på eller hatt noen interesse i, men det er sikkert et bra program for de som liker slikt.

Det jeg reagerer på at betegnelsen på slike program: "Reality TV" eller på norsk da, Virkelighets TV.

Det er ikke mye virkelighet i Big Brother, i så henseende at deltagerene er i en eXtremt kunstig situasjon. Big Brother og realityTV henger veldig sammen i Norge siden BB var et av de aller første. Robinson også, ingen "virkelighet".

Eneste hjemmel kanalene har for å kalle slike programmer virkelighets TV er at det er virkelige personer (ikke rollefigurer) som reagerer etter sin personlighet (ingen/lite skripting). Men pga de eXtremt kunstige omgivelsene/situasjonene, og de da kunstige reaksjonene (reaksjoner på kunstige situasjoner kaller jeg kunstige), syns jeg ikke at BB ol. kan kalles Reality-TV

mine 2,50

Lenke til kommentar
Hvis de skal kjøre i gang en runde til må de gjøre noe ekstreme forandringer. BB er jo så oppbrukt som det går an å bli...

Er ikke helt enig. Det er veldig avhengig av hvem som er med. Alle er perlevenner de første 20 dagene, men deretter begynner det å tilspisse seg, ikke minst pga av den kunstige situasjonen de lever i. Synes til tider det er ganske interessant, men det spørs jo hva som skjer i den enkelte episode. Det er f.eks. ikke så spennende å se en type stå å skjære brød, men derimot etter et visst alkoholinntak, kan tingene tilspisse seg litt, og det kan være interessant.

Veldig avhengig av persongalleriet. For et par år siden var det en av deltakerne som var skikkelig pro Fremskrittspartiet, mens en annen var anti Frp. Det ble dessverre ikke noen konflikter ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...