PoL-E Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Så en del på den før fjernkontrollen gikk i stykker. Da den takket for seg, gikk det heller ikke ann å skifte språk, så kanaln ble fort uintressant. (dubbing suger) beste greiene de fører er utvilsomt Duck Tales og filmene, bortsett fra det er det stort sett labert Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har den ikke. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har den ikke. [trøstepå]Du går ikke glipp av noe[/trøstepå] Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tenkte meg det egentlig.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 yay denne tråden er fantastisk! YAY FOR ME!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det var nok A Bugs Life. Der har vi den, ja. Antz er jeg usikker på om jeg har sett, skal sjekke den ut. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har denne kanalen hatt Engelsk tale, og ikke noe dubbet sjit, så har det vært en knallkanal!! Men, de dubber jo som bare faen, og det irriterer meg ekstremt mye.. Det samme med Cartoon Network, også.. Liker tegneserier og tegnefilmer jeg.. slik er det bare! Men, ikke dubb / tull med dem!! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har denne kanalen hatt Engelsk tale, og ikke noe dubbet sjit, så har det vært en knallkanal!! Men, de dubber jo som bare faen, og det irriterer meg ekstremt mye.. Det samme med Cartoon Network, også.. Liker tegneserier og tegnefilmer jeg.. slik er det bare! Men, ikke dubb / tull med dem!! Der tok du bokstavene ut av tastaturet mitt! Dubbing suger så hardt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå