ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hva syns du om disneychannel? kanskje litt teit tråd men jo bare spørre selv syns jeg det er en litt teit kanal men den har noen bra programmer men så er jeg veldig fan av tegneserier da Endret 26. september 2005 av ivers_91 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Niesen min på sju elsker det. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Niesen min på sju elsker det. hehe Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg liker det ikke noe særlig,veldig få gode programmer.Synes Cartoon Network er bedre... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg ser disney channel hver morgen mens jeg spiser frokost. De sender jo masse koslige disneyfilmer om kveldene. Syns kanalen er knall. Friminuttet rocker Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 jeg ser disney channel hver morgen mens jeg spiser frokost. De sender jo masse koslige disneyfilmer om kveldene. Syns kanalen er knall. Friminuttet rocker helt enig! Lenke til kommentar
whom Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vi får inn denne kanalen gratis inntil x. oktober. For å lokke flere kunder antar jeg. Ikke det at jeg ikke har sett den før, men de sendte Pirates of The Carribean for ikke så lenge siden. Hadde også kanalen når den var helt ny, men var ikke så mye da, og ikke så altfor mye nå heller. Men kvakkpakket er genialt. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Blei bare skuffet når den kom, gledet meg faktsik veldig. Så godt som alt er halveis animerte dårlig tegnede serier som ikke eier mål og mening. Hva har skjedd med ordentlig tegning? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg liker ikke disney channel, jeg synes de sender ganske mange dårlige tegneserier, likte tegneseriene de sendte for 10 år siden, mye av deg gamle brae er borte Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg liker det ikke noe særlig,veldig få gode programmer.Synes Cartoon Network er bedre... Enig! Disney channel har ikke så mange festlige progammer.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 quak-pakke eller hva det nå heter friminutt, ganske bra serie synes jeg samt en del filmer er ganske så brae, men seriene som kim possible, lilo og stitch... nei... ikke min stil :\ To gode naboer 4 ever! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fint når de sender filmer som Løvenes Konge og lignende - siste filmen jeg så var vel den der med de maurene, som jeg ikke husker navnet på. Men ellers har jeg ingen interesse for kanalen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fint når de sender filmer som Løvenes Konge og lignende - siste filmen jeg så var vel den der med de maurene, som jeg ikke husker navnet på. Men ellers har jeg ingen interesse for kanalen. Antz tenker jeg. Er enig, filmene er greie, men det andre Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 DisneyChannel er bra, men de har mye dritt og! Men er bra at de sender fulle disney filmer, kvalitetsfilmer på sitt beste Lenke til kommentar
ttd Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Forferdelig kanal. Dubbede serier og filmer orginalt 16:9 vist i 4:3. Nei, gi meg en dvd med engelsk tale. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 5 minutter for meg var nok der... bare barne-tv jo. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fint når de sender filmer som Løvenes Konge og lignende - siste filmen jeg så var vel den der med de maurene, som jeg ikke husker navnet på. Men ellers har jeg ingen interesse for kanalen. Antz tenker jeg. Er enig, filmene er greie, men det andre Antz var ikke Disney, det var Dreamworks som laget den. Det var nok A Bugs Life. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sikkert en flott kanal for små barn, men kan ikke si jeg har sett noe særlig på den. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fint når de sender filmer som Løvenes Konge og lignende - siste filmen jeg så var vel den der med de maurene, som jeg ikke husker navnet på. Men ellers har jeg ingen interesse for kanalen. Antz tenker jeg. Er enig, filmene er greie, men det andre Antz var ikke Disney, det var Dreamworks som laget den. Det var nok A Bugs Life. Tenkte mer på at Antz er den eneste filmen man faktsik kan betegne som en film med/om maur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå