Jada-jada Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg mente at barebooken har vært ute på nettsiden til Pyton i flere dager, ikke at den er inne på lager. Og det var det Pyton mente, at de får den inn til uka, på lager, altså denne uka. Teskje? Edit: Leif var ikke innom. Skjønte det veldig godt jeg... Lenke til kommentar
Magic Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har et spørsmål... Kan godt hende jeg er dum, men hva slags skjermkort leveres M570A maskinen fra pyton.no med? Og hva er forskjellen på barebone bærbar og vanlig bærbar? Takk! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En barebone bærbar er bare selve skallet/chassiset. Det betyr at du mangler cpu, ram, hd osv. Og M570A leveres som Pyton skrev i sin forrige post med Ati X800XT. Men du kan bytte det ut med X700 og Nvidia 7800 når de får det inn. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det noen som importerer disse maskinene for videre salg til forhandlere i norge ? Rscue Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det noen som importerer disse maskinene for videre salg til forhandlere i norge ? Rscue Det må det jo være siden pyton.no tydeligvis selger dem Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei, Det er vi som tar inn Clevo til Norge MVH Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Noen som har funnet tester av denne? Må jo kalles slepbar og ikke bærbar.... Så jeg er interessert i å se tester av ytelse, støy og ikke minst batterilevetid. Edit: Bah! Fant tester ja. 1.5 timers betterilevetid er uaktuelt for meg, og så ble den litt for slepbar. Da blir det nok tilbake å vurdere netshop sin 259EN1. Endret 6. oktober 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Den er jo tross alt i desktop-erstatter familien så 4 timer batteri og 2.9 kg vekt var ikke å regne med heller Hvor fant du tester OC-Freak? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvis du titter litt i dette emnet så er det linket til en test. Spennende maskin. Men jeg har selv en i9300, men hadde jeg hatt behov for en ny maskin så hadde den her kommet høyt opp på listen over aktuelle maskiner. Lenke til kommentar
cisk.no Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 når det gjelder clevo maskiner, er det ikke bare pyton som tar dem inn. Vi har 17" inne, og den har vært inne i over 2 uker til salg. Mvh cisk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men den dere har er ikke så fristende Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 når det gjelder clevo maskiner, er det ikke bare pyton som tar dem inn.Vi har 17" inne, og den har vært inne i over 2 uker til salg. Mvh cisk Hva med prisforskjellen på 6400,- kr ?? Lenke til kommentar
cisk.no Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Om du tar en nærmere titt på Spesifikasjoner så ser du hvorfor.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Om du tar en nærmere titt på Spesifikasjoner så ser du hvorfor.. Intel® Pentium® M Processor 730/(1.60GHz, 90nm, FSB533, 2 MB L2 cache, uPGA478) 17.0" WUXGA (1920x1200) TFT 256MB.Two 64-bit wide DDRII data channels ATi Mobility Radeon X800 XT Platinum Edition Hight performance graphic chip 256MB DDRIII Video RAM on board 256-bit video memory interface,PCI Experess 16X,Fully DirectX® 9.0 support,HDTV output support 40 GB HARDDISK Intel Azalia Compliant Interface 3D stereo enhanced sound system,Virtual 8-channel audio output,Sound-Blaster PROTM compatible S/PDIF Digital output (5.1 CH),SRS (Sound Retrieval System® ) / WOW 3D sound technology 1x Built-in Microphone,2x Built-in Speakers,1x Built-in Audio DJ Console for music CD (MP3 format compatible) 10/100/1000BASE-TX Fast Ethernet on board Infrared Transfer: 115.2Kbps SIR / 4Mbps FIR, IrDA 1.1 commpliant kr. 20 414,- Nei jeg ser ikke det jeg... Hva er forskjell? Lenke til kommentar
sdfhdgjjfhj Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg gleder meg heller til å se prisene fra de to selskapene som jeg selv tror blir å selge de mest aktuelle maskinene bygget på Clevo modellen. Hvis man ser på Nvidia’s hjemmeside så er alle merkene som levers med Nvidia GeForce Go 7800 GTX listet opp. Her er flere av de så kalte ”designer laptop” merkene som mildt sakt koster skjorta, og noen andre som er mindre motefiksert. Men de merkene jeg selv skal holde øye med er Eurocom og Sager. Begge lanserer sine utgaver ganske snart (Eurocom, den 15. oktober og Sager, den 12. oktober). Link til Nvidia: http://www.nvidia.com/page/go_7800gtx_wtb.html Hvor konkurranse dyktige disse blir skal bli spennende å se, og kanskje det da lønner seg å importere fra utlandet enn å kjøpe i Norge. Det skal bli interessante dager fremover. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg mener jeg leste en test av samme barebone under et annet navn hvor batterilevetiden var 146 minutter, noe jeg anser som bra tatt størrelsen i betrakning, mulig begge batteriene var brukt da. Husker søren ikke hvor jeg fant den testen, men med litt lysreduksjon etc bør det være mulig å få den opp mot 3 timer med lett aktivitet Har dere hos pyton sjekket batterielvetiden? Følger begge batteriene med? Endret 8. oktober 2005 av Bamsemoms Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg tror man må kjøpe det ekstra batteriet. Slik som alle andre produsenter. Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei, Det første sist - Batteri - med maskinen følger det kun et batteri, men battri nr. 2 kan kjøpes ekstra (Vi har ikke lagt ut disse ennå, da vi venter på riktig part nr. og celle info). - Levetid - Veldig vanskelig å si! Det er helt avhengig av hvilken konfigurasjon man velger (Les TV-Tuner, Skjermkort, Bluetooth, CPU, HDD). Selv har jeg kjørt M570A i over to timer på standardbatteri m/X800XT Plt. skjermkortet. Jeg mener batteri tiden er noe lavere med 7800GTX, men det kan jeg ikke bekrefte / avkrefte før vi har fått testet dette. Husk at bruker du 7.2 disk og full pakke, blir batteri tiden noe kortere! - Priser - Norge vs utlandet - Det er nok dere som er best til å uttale dere om det Men husk at det nok er greiest å kjøpe maskinen i EU (da med tanke på hvilke lover som gjelder til forbrukere). Husk også å legg på mva på prisen du betaler i utlandet om du da ikke har en snill tante som sender deg forskudd på "julegaven" i år MVH Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
shg.no AS Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei ! Etter at jeg leste denne tråden på forumet, fikk jeg innkjøps sjefen til å se på mulighetene for å levere den modellen. og det gikk veldig greit. Så i løpet av kort tid kommer det ut 3 modeller på våre sider etter deres ønske. Mvh. Shg.no AS Lenke til kommentar
sdfhdgjjfhj Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hei ! Etter at jeg leste denne tråden på forumet, fikk jeg innkjøps sjefen til å se på mulighetene for å levere den modellen. og det gikk veldig greit. Så i løpet av kort tid kommer det ut 3 modeller på våre sider etter deres ønske. Mvh. Shg.no AS Hvilket skjermkort blir disse 3 modellene levert med? Er det mulig å evt. få levert en modell med 7800GTX? Endret 11. oktober 2005 av Zatoichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg