sdfhdgjjfhj Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) disse har fått den inn...clevo maskin Var ikke helt enkel å tolke hvilke komponenter man fikk med fra den butikken, heller uoversiktlig. Men takk for tipset. Endret 28. september 2005 av Zatoichi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nå har Pyton.no lagt ut barebone utgaven av modell M570A, litt artig twist syns jeg:http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3784 Nå venter man bare på at den bærbare modellen skal bli lagt ut, samt at evt. Shg.no gjør det samme. Mye å glede seg til. Ganske ålreit hvis man vil sette den sammen sjøl. Ellers syns jeg den er ganske dyr for bare selve barebooken. Lenke til kommentar
sdfhdgjjfhj Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ganske ålreit hvis man vil sette den sammen sjøl. Ellers syns jeg den er ganske dyr for bare selve barebooken. Ja, det er sant, men så er ikke Pyton.no en av de billigste butikkene der ute heller for å si det sånn. Men ganske artig opplegg uansett syns jeg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Er dette samme maskin? Kan nesten se sånn ut. Og den har 7800. http://www.sagernotebook.com/pages/go_np5720.html Ser at pyton har fått inn mange barebooks. Ganske interessant. Blant annet en ultraportabel. Endret 29. september 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
sdfhdgjjfhj Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Er dette samme maskin? Kan nesten se sånn ut. Og den har 7800. http://www.sagernotebook.com/pages/go_np5720.html Ser at pyton har fått inn mange barebooks. Ganske interessant. Blant annet en ultraportabel. Kan nesten se sånn ut, ser ut som den er bygget på samme modell. Men det er vel ganske naturlig at maskinene ser ganske lik ut, men verd å følge med på. Joda mye spennende å se på. Skal bli en interessant tid framover. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er dette samme maskin? Kan nesten se sånn ut. Og den har 7800. http://www.sagernotebook.com/pages/go_np5720.html Ser at pyton har fått inn mange barebooks. Ganske interessant. Blant annet en ultraportabel. Nå fant jeg meg et nytt drømmeobjekt Lenke til kommentar
sdfhdgjjfhj Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Nå fant jeg meg et nytt drømmeobjekt Ja, det er du ikke aleine om. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Blir fort dyrt når du må kjøpe alt seperat, skjermkort også. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er vel Sager som lager de, her er en utgave til: http://www.bit-tech.net/hardware/2005/09/2...dia_7800/1.html Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Nei det er ikke Sager som lager de. Sager setter bare på logoen sin på maskinene når de er ferdig med å sette den sammen. Chassiset/barebooken kjøper de et hos en produsent slik mange andre gjør. Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Og den her maskin koster? Lenke til kommentar
sdfhdgjjfhj Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Og den her maskin koster? Akkurat nå er det så mange merker som alle gir ut samme maskin (Clevo M570A) bare i forskjellige utgaver at man må bare velge det utstyret men selv ønsker, men den jeg selv er mest interessert i er den fra Sager, med Nvidia Go 7800 GTX skjermkortet. Dem kommer ikke ut før i neste måned, så man får bare følge med. Blir ikke så alt for lenge å vente før man får vite en evt. pris. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er vel ikke så veldig vanskelig å finne ut pris. Du har allerede pris på barebook, legg til de forskjellige delene du vil ha og du har summen. Minus pris på 7800 da. Men bare sjekk pris på f.eks 6800 til andre maskiner og du ser fort hvor høy prisen kan bli. Ifølge den testen som blir linket til litt lenger opp så er batteritiden på 1.5 timer ved dvd titting. Ikke så veldig imponerende akkurat. Så det med mange timers bruk med to batterier kan man ta med en klype salt ja. Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hei Liten oppklaring her! Clevo M570 (Som også heter Sager 5720, Evesham Voyager C720, EuroCom M570) er laget av Clevo (Sager, EuroCom, Eversham etc. kjøper bare barebones fra Clevo og merker de selv med sine respektive navn og modeller). M570 kommer i starten til å bli levert med ATi Radeon X800XT Platinium skjermkort (dette er inkludert i prisen på barebonet), men vil i løpet av oktober bli levert uten grafikkmodulen montert, så brukeren selv kan velge hvilken modul vedkommende ønsker (Samme opplegg som man har på D900T, M400A mfl.) Maskinen er i mine øyne dritlekker og utrolig spenstig til å være bærbare (D900T/D900K er raskere men ikke fult så portable) Vi får inn M570 til uken om noen er int. Ha en god kveld MVH Pyton.no - salg (ferdig med lagertelling) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da har M570 kommet til pyton http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3790 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Den har jo faktisk vært på nettsiden til pyton en liten stund da. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bra og ikke minst billigere alternativ til dell`s inspirion xps 2 Om jeg skulle hatt med bærbar nå ville det nok blitt en m570. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Den har jo faktisk vært på nettsiden til pyton en liten stund da. Vi får inn M570 til uken om noen er int.(skrevet av pyton 30.09.05) ... Så da har den ikke vært inne før i dag Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, Vi har hatt to maskiner inne for test og til utlån til en kunde for demonstrasjon. Første parti for salg kommer inn i morgen med DHL. På det første partiet kommer det kun ATi X800XT Platinium skjermkort moduler. X700, 7800GTX kommer til å komme som oppsjoner i løpet av uken. M570A kom som egen "struktur" på lørdag / søndag og som barebone for ca. 2 uker siden - så dere har begge rett, bare et spørsmål om definisjon Om det er noe, ta kontakt MVH Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Den har jo faktisk vært på nettsiden til pyton en liten stund da. Vi får inn M570 til uken om noen er int.(skrevet av pyton 30.09.05) ... Så da har den ikke vært inne før i dag Dummen. Les hva jeg skriver da. <--- Ikke ta første ordet alvorlig. Er bare en fleip. Jeg mente at barebooken har vært ute på nettsiden til Pyton i flere dager, ikke at den er inne på lager. Og det var det Pyton mente, at de får den inn til uka, på lager, altså denne uka. Teskje? Edit: Leif var ikke innom. Endret 3. oktober 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg