Tor Rasmussen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Han sa jo hvorfor han ikke likte det. Hakkete, sledefølelse på kjørestilen, et tilbake steg i serien osv... Står lengre oppe. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja jeg vet, formulerte meg kanskje litt dumt, men om du ikke liker de gamle NFS spilla, så kan du ikke forvente at du skal like de nye heller. i mine øyne har NFS alltid vært kongen på haugen når det gjelder arkade racing. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 jeg har alltid likt nfs, men dette spillet er direkte grusomt. minner meg om gode gamle screamer til pc.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) hm...høres ut som jeg burde være glad for at jeg ikke har hørt om screamer da men jeg skal komme tilbake med min egen mening når jeg får testa demoen. noen ide om når den kommer på pc? Endret 27. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 er faktisk verre her. svingene er ekstra ille, er bare til å svinge kraftig så klarer man svingen uansett hvor stor fart man har. Men så er ikke NFS-serien for folk som bryr seg om sånt. Er vel mer for 10-åringer. Serien var da realistisk for sin tid til å begynne med? Før Need For Speed HP2 var alle unntatt HP1 realistiske. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) vel det kan kanskje diskuteres, men for noen år sia så var det omtrent bare NFS som var bra, nå er det jo stadig flere bilspill som presser på og øker realismen. dermed virker det som om spill som nfs blir mer og mer urealistiske. med unntak av nfs porsche, så synes jeg egentlig at alle spilla er ganske urealistiske. men har hatt mye moro med alle sammen Endret 27. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 jeg savner nfs porsche, var mange morsomme oppdrag Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg savner nfs porsche, var mange morsomme oppdrag alle NFS spilla til psone var bra bortsett fra 2ern.Har testa alle som har vært utgitt til xbox og det har ikke vært mye å skryte av.........den første som ble lansert på ps2 var faktisk bra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 med unntak av det første nfs så har jeg kun spillt nfs på pc, så hvordan det har vært på konsollene opp igjennom åra vet jeg ikke noe om. det at det er dårlig på xboxen kan være like mye konsollen som spillet. nfs blir vel egentlig bygd for pc, og så konvertert til konsoller? eller tar jeg feil der? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg elsket NFS Hot Pursuit 2 på konsoll. Vil jeg like Most Wanted da? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Bah! NFS har gått nedover etter at NFSU1 kom... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis noen finner ut hvor man får tak i demo-versjonen skal jeg prøve å teste det litt... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dere som har demoen til xbox og ps2, hvor fikk dere tak i den? (jeg og har lyst til å prøve ) Eventuellt noen som vet noe om en pc-demo? Forsåvidt vil nok de som liker de andre spilla i serien også like nfsmw tror jeg, nfsu2 er ikke mer eller mindre realistisk enn nfs1. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har nå spilt denne demoen en del og er til dels enig med trådstarter. Likte ikke kjørefølelsen i dette spillet. Har ikke noe med arkade vs simulator å gjøre. Den var bare seig og sirup. Helt ekkelt å kjøre bilene. NFS Most Wanted er herved ta vekk fra "kjøpe til høsten"-listen min. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hvor får jeg tak i en Demo til PS2? Hvilket blad må jeg kjøpe. Endret 2. oktober 2005 av Snake Eater Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hvor får jeg tak i en Demo til PS2? Hvilket blad må jeg kjøpe. jeg fikk den av EA norge Endret 2. oktober 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 kommer det noen demo til pc? btw: juiced demoen var helt mens fullversion er helt så jeg tror fullversion blir forbedret en del. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Husker da demoen til NFSU2 kom ut til PS2, ble skuffet jeg også. Så kom den til PC, og var mye bedre. Og den endeleige versjonen av spillet var bare knaskende bra. Så ikke dømm så fort da man. Er tross alt en god stund før det kommer ut. Spillutvilere må tross alt kutte ned på mye av tingene i demoen da de ikke gidder å avsløre hele byen spillet utspiller seg i. Det sier jo bare litt. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Husker da demoen til NFSU2 kom ut til PS2, ble skuffet jeg også. Så kom den til PC, og var mye bedre. Og den endeleige versjonen av spillet var bare knaskende bra. Så ikke dømm så fort da man. Er tross alt en god stund før det kommer ut. Spillutvilere må tross alt kutte ned på mye av tingene i demoen da de ikke gidder å avsløre hele byen spillet utspiller seg i. Det sier jo bare litt. kuttet de også vekk kjørefølelsen ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 kan vel hende det ikke er ferdig enda, og noe av poenget med en demo må vel være å få tilbakemeldinger fra spillere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå