DrErling Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kaffetrakteren min har tatt kvelden (HJEEELP!) og jeg har med skjelven hånd jobbet meg til synder-komponenten. Det viser seg at det er en "SEFUSE SF214E 10A 216°C" som har tatt kvelden etter å ha blitt presset litt vel mye... Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en ny? DrE Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 du kan kjøpe en ny kaffetrakter, tror nesten det er billigere! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Nei, det er nok ikke det i dette tilfellet... Det er en sak med steamer og hele rukkelet så jeg vil helst kjøpe ny termisk motstand hvis det går an >denne< DrE Endret 26. september 2005 av DrErling Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kanskje denne kan hjelpe? http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang...dok=2013553.htm Men den ser ut til å klare 15A... så ikke akkurat de 10 A på den som var opprinnelig... RS-components har noen 10A sikringer men da med temperatur grense på enten 192 eller 227 celcios... rs-components sine ting kan du også kjøpe via www.kompotek.no hvis du ikke skulle ha bedrift eller mulighet til å bestille via noen andre som har det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå