Wobbegong Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har to partisjoner, ferdig fra mpx, på min mpx kn-1 notebook. Det sære er at på d:\ får jeg ikke tilgang på filer og mapper, hvis jeg flytter dem en gang. Eller hvis jeg kopierer\klipper ut til en annen mappe. Altså. filer og mapper fungerer bra så lenge jeg ikke flytter på dem, men gjør jeg det er filene ødelagte og sperrede. jeg får ikke slettet dem engang!! Dette er særlig surt i og med at jeg oppdaget dette når jeg flyttet mesteparten av musikksamlinga mi... dere kan jo tenke dere til hva som skjedde. Har noen vært ute for noe slikt før? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Wobbegong Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Er det inge som vet noe? Hadde vært fint å kunne beholde filene sine:\ Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Merkelig greier, eneste jeg kommer på er defekt minne. Lenke til kommentar
Wobbegong Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Det ekstra rare er at det kunn er i partisjon D:\.. c: er helt fin den, selvom de begge fysisk ligger på samme hd Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er maskina fri for 'spyware'? Lenke til kommentar
Wobbegong Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 jada, I følge adaware så er den det.. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det er diskutert i en annen tråd med navn "mpx notebook kn1". Det er noe med brukerrettighetene på filene i windows. Søk etter denne tråden på forumet her! Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jada, I følge adaware så er den det.. Første spørsmål. Har du reinstallert windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå