Daniel Hovden Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei. JEg har et problem med og laste ned den nye patchen til wc3 frozen throne. JEg kan laste den ned men ikke innstalere den... :S Det kommer opp en feilmelding med: An error has Occured eller noe sånt HJELP"!! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har du prøvd å legge inn wc3 på nytt? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøv det som: ]zeOx[ sier. Har aldri hatt det problemet. Spiller Selv WC3: Frozen Throne. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 DEt har ikke hjulpet nei. samme prob. ennå Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis jeg husker rett nå så består den nye patchen av 2 filer du må laste ned, en A-fil og en B-fil. Det du må huske på er å installere A-filen før du installerer B-filen. Kan det være det som er problemet? Hvis ikke det funker så kan du jo laste den ned via battle.net(i spillet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå