kamragal1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg er 14år og skal på oppdrag av skolen være utplassert hos et eller annet man intreserer seg for hver torsdag(noen timer om dagen)i noen uker, har nå i noen år hatt Stor interesse for foto og er det noen som jobber innen foto av et eller annet salg har mulighet til å ta i mot meg ville det vært flott. Jeg bor i lier i buskerud og det hadde vært greit om du/dere ikke holder til så langt unna. kontakt: [email protected] Lenke til kommentar
kamragal1 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 jeg er 14år og skal på oppdrag av skolen være utplassert hos et eller annet man intreserer seg for hver torsdag(noen timer om dagen)i noen uker, har nå i noen år hatt Stor interesse for foto og er det noen som jobber innen foto av et eller annet salg har mulighet til å ta i mot meg ville det vært flott. Jeg bor i lier i buskerud og det hadde vært greit om du/dere ikke holder til så langt unna. kontakt: [email protected] ingen som tør å ta denne utfordringen?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Stillingsannonser (Denne kategorien gjelder vel begge veier?) Endret 27. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Flyttes fra akam-forumet til stillingannonser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg