sir-alex Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Ja, dere leste riktig. Itavisen og Dinside skriver nå at oppfølgeren til W800i kommer i butikkene i løpet avet par uker nå. Om dette stemmer vet jeg ikke, fordi det er ikke noe info om denne modellen på Sony ericsson's hjemmesider. (Den gule Sakura-modellen skal være en oppfølger til S700i og W850 ser ut til å være en Walkman-versjon av denne igjen) Hva tror dere?? Hvordan kommer denne til å bli??Når kommer den?? Jeg la merke til en ting til, hvis dere ser på bildet nedenfor ser dere at det er en liten kameralinse. Er dette for videosamtaler?? har den 3g.. Endret 26. september 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Denne skal ha 5GB harddisk, det var W900 som skulle ha 300mb internminne Link Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Men det jeg egentlig lurer på er, kommer den om To uker? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men det jeg egentlig lurer på er, kommer den om To uker? Du skriver litt feil i første posten din, står ingenting om at de kommer i butikken om to uker, men lanseres da. Det er dessverre ofte forskjell på disse tingene... Lenke til kommentar
Panic Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja, dere leste riktig. Itavisen og Dinside skriver nå at oppfølgeren til W800i kommer i butikkene i løpet avet par uker nå. Om dette stemmer vet jeg ikke, fordi det er ikke noe info om denne modellen på Sony ericsson's hjemmesider. (Den gule Sakura-modellen skal være en oppfølger til S700i og W850 ser ut til å være en Walkman-versjon av denne igjen) Hva tror dere?? Hvordan kommer denne til å bli??Når kommer den?? Jeg la merke til en ting til, hvis dere ser på bildet nedenfor ser dere at det er en liten kameralinse. Er dette for videosamtaler?? har den 3g.. Viss det er en oppfølger til W800i som kommer om ca. 2 uker, så er det nok en annen telefon du tenker på, nemlig W550i, dette er den neste walkman-mobilen som kommer etter W800i. Den har 512mb internminne, stereohøytalere og mulghet til avspilling av spill og filmer i widescreen. Telefonen har samme vridbare design som S700i. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Ja, dere leste riktig. Itavisen og Dinside skriver nå at oppfølgeren til W800i kommer i butikkene i løpet avet par uker nå. Om dette stemmer vet jeg ikke, fordi det er ikke noe info om denne modellen på Sony ericsson's hjemmesider. (Den gule Sakura-modellen skal være en oppfølger til S700i og W850 ser ut til å være en Walkman-versjon av denne igjen) Hva tror dere?? Hvordan kommer denne til å bli??Når kommer den?? Jeg la merke til en ting til, hvis dere ser på bildet nedenfor ser dere at det er en liten kameralinse. Er dette for videosamtaler?? har den 3g.. Viss det er en oppfølger til W800i som kommer om ca. 2 uker, så er det nok en annen telefon du tenker på, nemlig W550i, dette er den neste walkman-mobilen som kommer etter W800i. Den har 512mb internminne, stereohøytalere og mulghet til avspilling av spill og filmer i widescreen. Telefonen har samme vridbare design som S700i. nei, han tenker nemlig på w850i, det stod på dinside og tiavisen at den skulle komme om to uker så hvorfor skulle han mene w550i da?? Endret 26. september 2005 av pappman Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Når den kommer i butikkene blir sikkert klart når den lanseres. Mitt tips er 1Q 2006 Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vi fortsetter her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=436711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg