Mary Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hei.. helt ny her sånn.. og ikke aller flinkest på data.. taskmanagern min fungerer ikke.. altså.. "oppgavebehandling" kommer ikke opp om jeg trykker ctrl+al+del, høyre klikker på startlinja og prøver og åpne der, men ingen fungerer.. så jeg søkte på www.google.com.. fant ikke ut så mye.. jeg prøvde og gå på "kjør" og skrive "taskmgr.exe" da kom det at taskmgr.exe blir brukt av ett annet program. noen som kan hjelpe lille meg ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Velkommen til forumet! Se om dette kan hjelpe: http://windowsxp.mvps.org/Taskmanager_error.htm Lenke til kommentar
Mary Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nei, det funker dårlig du.. er ikke den feilmeldinga jeg får.. skulle ønske jeg kunne forklart bedre på det punktet Lenke til kommentar
Mary Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 jeg får opp meldinga "det er i bruk av ett annet program" og jeg har ganske god bruk for den.. så ville hvert fin fint om noen kunne forklare en nybegyner hva jeg sku gjøre for og fixe det Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Start -> Kjør -> REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kommer Taskmanager opp med: Control + Shift + Escape? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har akuratt hatt det samme problemet på min maskin. Det viste seg og være et virus hos meg som medførte dette problemet. Kjørte en virusscan og etter det så fungerte alt igjen. OBS! min northon antivirus 2004 fant ikke dette viruset, det ble først funnet da jeg innstalerte bluecom sin antiviruspakke. Lenke til kommentar
Mary Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 okey... takk skal dere ha.. men noen ide om hvor jeg får det programmet hen? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ikke svar på det du spør om over, men prøv å søk på Security Task Manager. Denne skal virke bedre enn den i windows, samt den finner ting den andre ikke finner. Lenke til kommentar
Mary Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 takk alle sammen masse klemmer.. nå virker det igjen kos kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå