SpARxXx Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 nå er tiden kommet hvor jeg trenger å kjøpe meg en komplett ny pc. har allerede skaffet meg en lian li pcv2000plus kabinett og sunbeam 550w strømforsyning, så det trenger jeg ikke. har funnet et oppsett på hardware som kan være interesant men lurer på om det holder? hvis noen lurer på hva jeg gjør på pcen så spille jeg litt, driver litt med cad tegning osv. hardware: Hovedkort: ASUS A8N-SLi Premium CPU: AMD Athlon 64 X2 4400+ 2,2GHz Skjermkort: XFX GeForce 7800GTX 490MHz Minne/RAM: her er jeg utrolig usikker på hva jeg skal velge for at det skal matche systemet, men har bestemt meg for 2gb. hardisker har jeg håper noen gidder å hjelpe meg med forslag til RAM og kommentere oppsettet på pcen. takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 greit nok, men litt liten cpu? Hva ram skal du kjøpe? Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Sjukt system det der, sinnsykt bra ytelse. Kan jo satse på Norskprodusert Geil ram, eller Kingston sin HyperX ram som yter svært bra. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 greit nok, men litt liten cpu? Hva ram skal du kjøpe? han sa han var usikker då! Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Sjukt system det der, sinnsykt bra ytelse. Kan jo satse på Norskprodusert Geil ram, eller Kingston sin HyperX ram som yter svært bra. OCZ då?? skal visst være sinnsykt bra OT:har bestilt eit par med OCZ brikker i helga (2x512) Endret 26. september 2005 av drugis Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) greit nok, men litt liten cpu? Hva ram skal du kjøpe? for liten CPU? vil påstå at det er dumt å kjøpe bedre. bra oppsett! Desse rammbrikkane hadde ivertfall eg kjøpt, god latenzy og ikkje veldig dyr. Om du vil spare litt så kan du gå ned fra geforce GTX til GT, ytelsesforskjellen mellom dei to er ikkje like stor som prisforskjellen Endret 26. september 2005 av Zimmen Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 greit nok, men litt liten cpu? Hva ram skal du kjøpe? for liten CPU? vil påstå at det er dumt å kjøpe bedre. enig med det der, men ror nok det lå litt ironi i det Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 greit nok, men litt liten cpu? Hva ram skal du kjøpe? for liten CPU? vil påstå at det er dumt å kjøpe bedre. enig med det der, men ror nok det lå litt ironi i det Ja, håper det... Lenke til kommentar
SpARxXx Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 greit nok, men litt liten cpu? Hva ram skal du kjøpe? for liten CPU? vil påstå at det er dumt å kjøpe bedre. bra oppsett! Desse rammbrikkane hadde ivertfall eg kjøpt, god latenzy og ikkje veldig dyr. Om du vil spare litt så kan du gå ned fra geforce GTX til GT, ytelsesforskjellen mellom dei to er ikkje like stor som prisforskjellen har faktisk sett på de ram brikkene, men hva er latencyen på de? vurdere å få tak i noen 2x1gb brikker med 2-2-2-5 latency. noen forslag? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 greit nok, men litt liten cpu? Hva ram skal du kjøpe? han sa han var usikker då! ja...okey Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Viss du skal kjøpe Ram som matcher det systemet så kjøper du Kingston HyperX, meget gode brikker med noe av de beste timings du kan få 2-2-2-5-1 Cpu: er du sikker på at du skal velge DualCore Cpu? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Cpu: er du sikker på at du skal velge DualCore Cpu? trenger ikkje være så domt det med dualcore, leste ein plass att det kom i løpet av dei neste mnd'ene om ein grafikk driver som fikk cpu'en til og yte mellom 10 og 30 prosent meir. pluss kjekt og ha visst du vil kjøre eit par programmer ++ mens du spiller! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Cpu: er du sikker på at du skal velge DualCore Cpu? trenger ikkje være så domt det med dualcore, leste ein plass att det kom i løpet av dei neste mnd'ene om ein grafikk driver som fikk cpu'en til og yte mellom 10 og 30 prosent meir. pluss kjekt og ha visst du vil kjøre eit par programmer ++ mens du spiller! Joda, men det er litt dyrt, men viss du har veldig lyst på det , og er litt mer avansert bruker er det kjekt å ha Men jeg ville mye heller invistert i en fet cpu enn en ikke så fet Dualcore Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men jeg ville mye heller invistert i en fet cpu enn en ikke så fet Dualcore personlig så støtter jeg det 100% men trådstarter har vel ein grunn til at han velger dualcore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå