Zappza Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei! Jeg har lyst og lage meg et slideshow av noen tegneserier, bla: Pondus, Nemi, M, Foxtrot, og Fuzzy... Noen som vet om en plass jeg kan laste ned sånt? Har vært og rota litt rundt men det er så jævla slitsomt og skifte dag lagre bilde osv... Det jeg er ute etter er vel noe ala en FTP server eller noe sånt... Håper ikke en moderator stenger denne pga av det er kopibeskyttet matriale... Det ligger tross alt ute på mange sider! Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 søk på google! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 No shit Har gjort dette da, burde vel nevnt det... Har søkt med får bare opp masse spanske sider, virker nesten som Pondus er et spansk navn Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her er noen Pondus striper vet ikke om det var helt det du var ute etter, men det er da noe Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tegneserie og Animé har egen kategori, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg