opticus Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) hva i alle dager er dette for noe bullshit? etter jeg har fått tilsendt filer i msn så sletter windows dem fordi de er farlige? hjelp? Endret 27. september 2005 av opticus Lenke til kommentar
miXer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det er nok den innebygde brannmuren i SP2 som er ute å kødder. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Det er nok den innebygde brannmuren i SP2 som er ute å kødder. jeg har ikke brannmuren aktivert, men hvordan kan jeg deaktivere den allerede deaktiverte brannmuren? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Du går inn på kontrollpanel, og åpner windows-brannmur! Her kan du velge På!, Ikke tillat Unntak!, eller Av! Dersom du har en annen brannmur aktivert, prøv å deaktivere denne. Endret 26. september 2005 av miXer Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 alt er av, har vært av hele tiden. fremdeles samme feil. Mulig jeg overser noe, men jeg tviler på det, tror feilen er et annet sted enn windows brannmuren, en brannmur skal ikke slette, den skal sperre. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 http://www.forvirra.com/moro/messengerfiles.exe denne gjorde susen, den er hentet fra hw.no i sin tid, men fant den ikke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå