leifeinar Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ja dere leste riktig. kjőpte xp home oem versjon hos netshop for et par máneder siden. har ikke instalert det enda, og jeg tror at jeg har kasta key'en. hva kan jeg gjőre?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ja dere leste riktig. kjõpte xp home oem versjon hos netshop for et par máneder siden. har ikke instalert det enda, og jeg tror at jeg har kasta key'en. hva kan jeg gjõre?? Ringe til Netshop? Lenke til kommentar
GnX Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nja, tror faktisk det er lite du får gjort. Microsoft anser nøkkelen som et verdipapir og dersom du har mistet det, så vil nok verken de eller Netshop erstatte det eller gi deg ny nøkkel. Men det kan jo hende at du er heldig Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis du ikke har innstallert Windows enda, kan ikke jeg hjelpe deg. Hvis du har innstallert så finnes det jo et program som ser hvilken CD-Key du brukte. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis du ikke har innstallert Windows enda, kan ikke jeg hjelpe deg. Hvis du har innstallert så finnes det jo et program som ser hvilken CD-Key du brukte. dette er en OEM versjon, da kommer CD-keyen ikke opp. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Å ja....men jeg er ikke sikker på om det er Oem. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du har nok enten vært sløv, eller er på jakt etter en mulighet til å få fremskaffet en nøkkel. Fra netshop/MS's sin synsvinkel kan du også uten problemer ha gitt lisenspapirene videre, noe som vil føre til at to ulike personer kan benytte seg av én lisens. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ja dere leste riktig. kjőpte xp home oem versjon hos netshop for et par máneder siden. har ikke instalert det enda, og jeg tror at jeg har kasta key'en. hva kan jeg gjőre?? Uflaks,men dette er som å miste en 1000 lapp,den er borte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Om eg ikkje tar fullstendig feil så har CDen ingen forbindelse med CD-Keyen å gjere, hvilket betyr at du har kasta ein tusenlapp ja. Sånn er det å være rotekopp. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 ná er dere bare ekle fikk den midt i examens perioden, alt for mye stress og mas til og tenke klart da tenkte kanskje det var registrert noen steder at jeg hadde kjőpt det. og at man kunne oppdrive en ny key ved og ringe steder? kan jo umuli váre főrste som mister den Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ná er dere bare ekle fikk den midt i examens perioden, alt for mye stress og mas til og tenke klart da tenkte kanskje det var registrert noen steder at jeg hadde kjőpt det. og at man kunne oppdrive en ny key ved og ringe steder? kan jo umuli váre főrste som mister den Hva med å sende en mail til Netsop, eventuelt sende mail til Mocrosoft og spørre? Er ikke annet å gjøre en å prøve. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ring MS tror de setter pris på de som faktisk kjøper softwaren og tar vare opå de kundene. Får ikke du hjelp ender det jo sikkert med at du går den pirate vei som mange andre. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er du sikker på at du har mistet den? Kjøpe du kun XP, eller kjøpte du en maskin og... Kanskje netshop har tapet den på eventuelle items du har kjøpt.. Ellers er den nok tapt, og regner ikke med at dem erstatter nøkkelen.. Tipper dem får en del slike henvendelser i året, så om alle skulle få nytt så ville det gå inflasjon i disse.. Som sagt, er som å miste 1k, man har seg selv å takke.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 de la med en vital del, en system kabel. i og med at jeg "trengte" den for at maskina skulle virke fikk jeg kjőpt oem. slengte den bare inn i et skap. skal sjekke den, kan jo váre at den er der. mener jeg sjekka rundt da jeg fikk pakken og det va ikke noe key og se da heller. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Om du ikke fant key er det noe annet, da bør du nok heller påstå at du ikke har mottatt noe key... Dette kan du komme lenger med da dette går rett på butikkens rutiner... Key kan være i et klistremerke som enten er på maskinen eller i XP manualen du fikk med.. Kan også være i cd coveret... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kjøpte du OEM skal det være et klistremerke der key står. Den skal forøvrig også klistres på den maskinen xp brukes. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 har du rett og slett bare prøvd å installere windows? det KAN være at den er lagt inn i installasjon som default... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 har du rett og slett bare prøvd å installere windows? det KAN være at den er lagt inn i installasjon som default... skal prőve dette..... det kom ikke papir cover i en lukka plast lomme... skal ringe rundt i morra, er det MS kontor i norge? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 http://www.microsoft.com/norge/about/contact.mspx Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 http://www.microsoft.com/norge/about/contact.mspx tak for den, har sendt en mail. háper de har et positivt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå