Gå til innhold

Sende tid på komplett


Anbefalte innlegg

Har merket de som regel er blitt en dag tregere enn vanlig, og oppkrav ofte blir sendt raskere enn pakker betalt med visa  :thumbdown:

Edit: og jeg betaler heller bittelitt mer om jeg får ting en dag raskere om jeg har hastverk, derfor blir det ofte oppkrav selv om jeg kunne betalt med visa uten prob..

Får nesten quote meg selv :!:

Selv om de tar ofte en dag lenger nå så betyr det ikke at jeg slutter å bruke komplett, det har jeg alt for gode erfaringer med butikken til å gjøre.

Ikke for å lage "reklame" men retur o.l har alltid vært en fryd og alltid endt bra, så kundeservice er ikke noe å utsette på..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke alltid like lett å finne en nettbutikk som passer sine behov. Personlig så handler jeg ikke hos komplett mer pga dårlige erfaringer med de i en downperiode de hadde for noen år siden. Handler stort sett kunn med Netshop nå. Bedre service skal man lete lenge etter. En annen grunn er at jeg bor ikke så langt ifra så jeg kan hente varene der. Bestiller når jeg drar fra jobb og henter det på veien hjem, helt glimrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...