Gå til innhold

Nye LL-moduler fra Corsair

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser kjempe bra ut!

Men de må vell komme i mindre størelser?

2x512mb hadde passet utmerket!

hvorfor i mindre størrelser ? er jo 2 gig som gjelder nå. en del spill som yter bedre med 2 gig ram. og det kommer nok fort flere. tenker f.eks unreal 3 som kommer en gang neste år.

Lenke til kommentar

Med en pris på rundt 3000 kroner (halvkvalifisert gjetning), så blir det en litt høy terskel for mange å kjøpe et slikt sett på 2x1 GB. Er enig i at det ville vært det beste, men de kronene...

Ellers er jeg ikke imponert over timingene. OCZ Platinum Ed. R-2, for eksempel, trenger ikke så mye volt for å klare 2-2-2-5 1T på PC3500-hastighet.

Lenke til kommentar
Med en pris på rundt 3000 kroner (halvkvalifisert gjetning), så blir det en litt høy terskel for mange å kjøpe et slikt sett på 2x1 GB. Er enig i at det ville vært det beste, men de kronene...

Ellers er jeg ikke imponert over timingene. OCZ Platinum Ed. R-2, for eksempel, trenger ikke så mye volt for å klare 2-2-2-5 1T på PC3500-hastighet.

Men de kommer heller ikke med 2Gb sett. 1gb brikker har som regel endel høyere tilgangstider.

Lenke til kommentar
hvorfor i mindre størrelser ? er jo 2 gig som gjelder nå. en del spill som yter bedre med 2 gig ram. og det kommer nok fort flere. tenker f.eks unreal 3 som kommer en gang neste år.

Jaså, hvilke spill da? Har du noen benchmarks som viser dette også kanskje? Har enda til gode å se 1GB gi noe merkverdig bedre ytelse i spill jeg.

Lenke til kommentar

Jaså, hvilke spill da? Har du noen benchmarks som viser dette også kanskje? Har enda til gode å se 1GB gi noe merkverdig bedre ytelse i spill jeg.

battlefield 2 lagger med 1 gig ram, hvis man kjører på litt høye innstillinger. f.e.a.r som kommer ut snart lagger også i demoen. er jo så pen grafikk på det at det må ikke hadde hehe.

Lenke til kommentar

battlefield 2 lagger med 1 gig ram, hvis man kjører på litt høye innstillinger. f.e.a.r som kommer ut snart lagger også i demoen. er jo så pen grafikk på det at det må ikke hadde hehe.

Har du belegg for å si at det er RAM'n som gjør at det lagger?

Lenke til kommentar

Har du belegg for å si at det er RAM'n som gjør at det lagger?

ehh ja er rammen som gjør det. er jo flere tråder om det her. hvis du leter litt. + at det ikke er vanskelig å se om det er ram hakking eller ikke.

Lenke til kommentar
kjempekule:)

er det fler her som har hørt a amd går over til ddr2 snart eller har jeg drømt?

da svinner vitsen noe...3000 lol sku vert og få i 2*512

Q2-2006 kommer AMD med Socket M2 som støtter DDR2.

Edit: Til gaardern: Her har du F.E.A.R system requirements: Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent, 2GB of RAM, 256MB DirectX® 9.0 video card with pixel shader 2.0 support.

Endret av Capo Crimini
Lenke til kommentar

3000 var vel kanskje å ta litt hardt i. ocz er vel såvidt dyrere enn corsair, så jeg tipper denne 2gb pakka vil havne på ca 2600.

men du får jo allerede corsair 2gb pakke pc3200 med CL2 til 2295,- så det kommer vel mest ann på prisen om disse nye brikkene selger bra eller ikke

Lenke til kommentar
kjempekule:)

er det fler her som har hørt a amd går over til ddr2 snart eller har jeg drømt?

da svinner vitsen noe...3000 lol sku vert og få i 2*512

Q2-2006 kommer AMD med Socket M2 som støtter DDR2.

Edit: Til gaardern: Her har du F.E.A.R system requirements: Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent, 2GB of RAM, 256MB DirectX® 9.0 video card with pixel shader 2.0 support.

Greit nok at f.e.a.r har 2gb reqs, men å komme med "BF2 lagger med 1gb ram" syns jeg rett og slett er litt for tynn.

Lenke til kommentar
Men dette er da ikke stort, med tanke på at OCZ allerede har brikker som klarer 2-5-5-5 på PC3500.

hm...du mente vel 2-2-2-5? og så har de vel ikke brikker som takler det åp 2gb, og ikke på pc 3500 heller. du tenker nok på den pc3200 2gb pakka som klarer 2-3-2-5 tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...