Skurupu Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Monty Python and the Holy Grail. Med Kung Pow på en sterk andreplass. Endret 30. september 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 "Noe helt annet", med KLM-gjengen lo jeg mye av. "Golfaren" også. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) ...How high EDIT: eller *Freddy got fingered*, noen som har sett den? den er hysterisk morsom! :!: Endret 30. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Monty Python filmene er mine favoritter. Av nyere art, er "Freddy Got Fingered" en hysterisk morsom film! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Clerks og Withnail & I uten tvil. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det må nok bli dum og dummere. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Magnificent Men in Their Flying Machines, or How I Flew from London to Paris in 25 hours 11 minutes Det er slik en koselig klassisk komedie det. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Mange som nevner Dum og Dummere, og jeg er så enig så enig. Ler godt av den. Scenen hvor politimannen på motorsykkel kommer opp ved siden av bilen, skriker 'Pull over, pull over!' Jeff daniels tar seg til genseren og sier : 'No, it's a cardigan, but thanks for noticing!' Jim Carrey bøyer seg over og gliser 'Killer boots man!' *hyler av latter* Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Me, myself and Irene. Alle morsomste jeg har sett Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Old School er dritt artig :!: :!: i like you..., but you crazy ingen som synes den er artig Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dum og Dummere Team America Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Dum og dummere samt, Mr.Nice Guy starring Jackie Chan som chief Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tror nok at "Dum og Dummere" er den filmen jeg har ledd mest av. Og de første 2-3 gangene du ser den finner du alltid nye poenger og replikker som du fikk med deg de foregående gangene :!: "Bad Santa" var også ganske morsomt =) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Dum og dummere slår det meste. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 http://www.mst3kinfo.com/ Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Støtter oppom Monty Python filmene generelt og Life of Brian spesielt. 5. gang jeg så den lo jeg like bra som første. Beste er at den ble bannet i norge pga dissing av Jesus osv. Men det er jo ikke Jesus som følges, det er jo Brian! Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tror den morsomste filmen jeg har sett er Shaun of the Dead. Den er hysterisk morsom. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tror den morsomste filmen jeg har sett er Shaun of the Dead. Den er hysterisk morsom. Ler like mye hver eneste gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sikkert ikke den morsomste. Men så en film som het "white chicks" eller noe i den duren med twinen min når vi var banevakt en gang. Den fjortissfilmen, men lo hele kvelden. Vet ikke heeelt om det var filmen, eller bare meg å søsteren min som var i veldig godt humør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå