storken Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 da jeg skulle starte pcen idag kom det opp memory testing og så XXXXXX nr og der ble den stående. tok 3 rebooter men ingenting skjedde. jeg har brukt dissa rambrikkene i 4 mnd nå så jeg lurer på om hvorfor de sluttet og fungere. det dreier seg om to 512mb crucial valuR her. pakket i gammel 512mb brikken min å da startet maskina fint hva kan ha hendt? har passet på med slik statisk elektrisitet men jeg vil ha 1 gig med ram ikke 512mb tips? Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 ok dette er noe av det rareste jeg har vært med på. like før jeg skulle legge meg nå så tenkte jeg shit au jeg kan jo prøve å sette inn brikkene for å prøve. OG PCEN STARTET OPP FINT(sry caps "gledesutbrudd") rambrikkene trengte nok en fridag fra jobben , men allikavell rart at de låste seg før *godt med 1 gig ram igjenn * Lenke til kommentar
Wishishi Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kanskje prøve og kjøre en minne test nå da? www.memtest86.org eller www.memtest.org i think.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå