Gå til innhold

Hvor mye sitter du på datan?


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja... blir vel ja omtrent absolutt hele tiden bortsett fra det faktum at jeg må på skolen då...

 

Har tastatur abstinenst etter 1.time, tar med laptopen min og sitter og coder etter eller annet.

 

Et liv hadde jo vært fint... Har lyst til å f.eks stikke på the gathering 06 men gidd ikke for då må jeg forlate huset :!:

LoL!

 

Man forlater ikke huset om man absolutt ikke må :p

 

 

*kose på latopen i dobbeltsenga med kjølebagen med Coca-Cola ved sin side og fjernkontroller til alt mulig og telefon på sin andre siden*

 

 

Mangler bare en porta potti eller noe nå :p

Lenke til kommentar
Tja... blir vel ja omtrent absolutt hele tiden bortsett fra det faktum at jeg må på skolen då...

 

Har tastatur abstinenst etter 1.time, tar med laptopen min og sitter og coder etter eller annet.

 

Et liv hadde jo vært fint... Har lyst til å f.eks stikke på the gathering 06 men gidd ikke for då må jeg forlate huset :!:

LoL!

 

Man forlater ikke huset om man absolutt ikke må :p

 

 

*kose på latopen i dobbeltsenga med kjølebagen med Coca-Cola ved sin side og fjernkontroller til alt mulig og telefon på sin andre siden*

 

 

Mangler bare en porta potti eller noe nå :p

Slask :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Dere som er under 18 her; Hvordan får dere lov til å være så mye på dataen!?

 

Eg sitter vel 4+ timer, minst dobbelt så mye som eg har lov til :D

8661249[/snapback]

Noen foreldre blir som regel lei av å passe på slikt. Spesielt hvis du har eget rom og egen PC.

men det er jo ikke en dårlig ting at de vil at vi skal drive med andre ting, De vil jo vårt eget beste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...