H4ngm4N Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Alt for mye. Jeg må skaffe meg et liv. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tja... blir vel ja omtrent absolutt hele tiden bortsett fra det faktum at jeg må på skolen då... Har tastatur abstinenst etter 1.time, tar med laptopen min og sitter og coder etter eller annet. Et liv hadde jo vært fint... Har lyst til å f.eks stikke på the gathering 06 men gidd ikke for då må jeg forlate huset :!: Lenke til kommentar
Damination Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Varierer hva som skjer i sentrum ! sån vanelig sitter jeg ca 3-5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tja... blir vel ja omtrent absolutt hele tiden bortsett fra det faktum at jeg må på skolen då... Har tastatur abstinenst etter 1.time, tar med laptopen min og sitter og coder etter eller annet. Et liv hadde jo vært fint... Har lyst til å f.eks stikke på the gathering 06 men gidd ikke for då må jeg forlate huset :!: LoL! Man forlater ikke huset om man absolutt ikke må *kose på latopen i dobbeltsenga med kjølebagen med Coca-Cola ved sin side og fjernkontroller til alt mulig og telefon på sin andre siden* Mangler bare en porta potti eller noe nå Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tja... blir vel ja omtrent absolutt hele tiden bortsett fra det faktum at jeg må på skolen då... Har tastatur abstinenst etter 1.time, tar med laptopen min og sitter og coder etter eller annet. Et liv hadde jo vært fint... Har lyst til å f.eks stikke på the gathering 06 men gidd ikke for då må jeg forlate huset :!: LoL! Man forlater ikke huset om man absolutt ikke må *kose på latopen i dobbeltsenga med kjølebagen med Coca-Cola ved sin side og fjernkontroller til alt mulig og telefon på sin andre siden* Mangler bare en porta potti eller noe nå Slask Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Minst 10 timer .. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Går ikke på skole nå og har heller ikke jobb så jeg sitter fra ca 8 på morgenen til 12 på kvelden. Det blir ca 16 timer Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 faen så sjukt mye folk sitter på dataen.. kan noen forklare meg, hvordan sitter dere 8 timer på dataen på skolen? har dere ikke klasser? selv sitter jeg vel rundt 10 timer og. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 4-6 timer her.. Noen som har noen råd for å trappe ned på databruken? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kan heller fortelle hvor mye jeg sover, spiser osv :!: Neida, men blir en god del foran pcn pga skole. 10timer+- Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dere som er under 18 her; Hvordan får dere lov til å være så mye på dataen!? Eg sitter vel 4+ timer, minst dobbelt så mye som eg har lov til Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg sitte regentlig ikke så mye, men akkurat nå er det eksamensforbredelse, og da trenger jeg jo dataen til å øve på Jeg sitter 1-2 timer tildagen vanligvis, men det skal nevnes at jeg trener dobblt så mye Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dere som er under 18 her; Hvordan får dere lov til å være så mye på dataen!? Eg sitter vel 4+ timer, minst dobbelt så mye som eg har lov til 8661249[/snapback] Noen foreldre blir som regel lei av å passe på slikt. Spesielt hvis du har eget rom og egen PC. men det er jo ikke en dårlig ting at de vil at vi skal drive med andre ting, De vil jo vårt eget beste Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 2-6 timer ca... 4907672[/snapback] Ditto. Ser ikke noe galt i det, hvis vi kun lever en gang må vi sørge for å gjøre det vi syns er morsomt så mye vi kan. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Aldri. Men jeg sitter vel ved datamaskinen i mange, mange timer om dagen. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sitter fra 6-7 timer daglig tror jeg, sånn ca. Litt for mye... Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sitter vel en stund på PC'en daglig.. kanskje 1,5< .. Men bruker mye PC til skole arbeid.. Sånn som i dag: Samfunnsfag proskjekt om komunen Skjåk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå