Disease Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har litt problemer med å finne ut hvilke farger jeg skal bruke. Bakgrunnen er #6795B9 og skal ikke endres. På denne siden skal det være forskjellig tekst, noe som er viktig og andre tingt det ikke er så farlig med. Altså en slags ToDo(Gjøremål) liste. Problemet mitt er at jeg ikke finner noen farger som som synes godt men allikevel passer inn på det som er viktig. Og en farge som man ikke legger så veldig merke til når det gjelder det som er uviktig. Dårlig forklart, men skjønner sikkert Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 #6795b9 var ikke den peneste fargen i skrinet, da. Om du skal ha noe litt viktig så ville jeg gått for Sort/Hvitt, også gråtoner til ting som ikke er så farlige. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 #6795b9 var ikke den peneste fargen i skrinet, da. Uenig der. Om ikke den peneste, så var den veldig pen etter min mening. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Joda, men jeg tenkte til formålet. En gjøremåls-liste er jo ganske rett fram, sort/hvitt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) *sarkasme was here* Endret 26. september 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg ser ingen spydigheter. Bare stygge farger Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fargeopplevelsen er individuell. Heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå