tuxerator Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 I følge packages.ubuntu.com er det pakkar som heiter "java" og "java2" osv. Søk. $ sudo apt-get install javaReading package lists... Done Building dependency tree... Done E: Couldn't find package java $ Jeg maser mye nå, og jeg klarer å installere både java og azureus selv manuelt men litt av poenget med å bruke ubuntu mener jeg er pga apt. Men når jeg ikke får det til å virke skikkelig har jeg veldig lyst til å finne ut hvorfor. well well tror java ble fjernet fra backports, det samme skjedde med w32codec. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fant dette når jeg søkte litt rundt i håp om å finne en enkel løsning på problemet ditt: http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=150088&postcount=1 Dette hørtes for enkelt ut til å være sant, jeg lastet det ned, pakket ut og brant iso image og testet det ut, den gjorde så og si hele ubuntuguiden for meg i superfart! Lenke til kommentar
laroys Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Så hva gjør dere andre ubuntu'ere hvis dere skal installere azureus eller java ? Du kan "bygge" java-pakka selv. Bare følg denne guiden. og etter at du har installert java skal ikke azureus være noe problem Heisann! Nei det er nok ikke noe problem i det hele tatt! Jeg har som regel ikke noe problem med å installere noe manuelt, jeg var bare litt nysgjerrig på hvorfor apt'en ikke fungerte som jeg trodde den skulle gjøre! Takk for tips alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå